„F1 2010“ žaidimas įgauna kontūrus

„F1 2010“ žaidimas įgauna kontūrus
logo 2010 Kovo 18 d. 22:55, Codemasters
Trečiadienį „Codemasters“ Londone (Didžioji Britanija) pristatė savo kuriamą naująjį „F1 2010“ žaidimą. Kūrėjai šį produktą ketina išleisti jau šių metų rugsėjo mėnesį.
Aukštos raiškos žaidimas bus skirtas asmeniniams kompiuteriams ir „Xbox 360“ bei „Playstation 3“ platformoms. Jis kuriamas naudojant modifikuotą „Ego“ variklį, kuriuo buvo paremti ankstesni šios kompanijos kūriniai „Grid“ ir „Dirt“.
Renginio metu buvo pademonstruota ankstyva žaidimo versija. Bandžiusieji susidarė įspūdį, kad bolidą iš pradžių vairuoti yra palyginti lengva, tačiau įvaldyti važiavimo subtilybes geram rezultatui pasiekti – toli gražu ne paprasta.
Virtualus bolidas realistiškai reaguoja į trasos savybes – pavyzdžiui, užvažiavus ant kelkraščio prarasti jo kontrolę daug lengviau. Išmėginusieji potyrius lygina su „Gran Turismo“ bei „Forza“ žaidimais, tačiau pažymi, kad kūrinys kol kas tikrai neprilygsta „Grand Prix Legends“ sudėtingumui.

„F1 2010“ išsiskirs sudėtingu besikeičiančių trasos charakteristikų varikliu. Bus atsižvelgiama ne tik į oro sąlygas, bet ir į padangų būklę, jų apnašas bei gumos kiekį ant kelio paviršiaus. Lenktynių savaitgalio pradžioje, penktadienio treniruotėse, trasoje sukibimas bus gerokai prastesnis nei vėliau. Skirsis ir trasos savybės lenktyninėje trajektorijoje bei už jos. Po lietaus, džiūvant ribotam trasos pločiui, teks padangas tausoti jas aušinant už lenktyninės trajektorijos stovinčiose balose.
Žaidime bus įdiegtas ir pažangus bolido pažeidimų modelis. Bus galima ne tik nulaužti sparnus ar ratus avarijos metu, bet ir pažeisti pakabą aštriai kirtus kelkraštį, apgadinti padangas blokuojant ratus. Daugiau interaktyvumo turėtų būti ir boksuose – pavėlavę sustoti numatytoje vietoje, rizikuosite partrenkti mechaniką.
Nuotraukų galerija: „F1 2010“ žaidimo vaizdai
Kompiuterio valdomi priešininkai „F1 2010“ turėtų būti gana protingi ir įnirtingai priešintis bandymams juos aplenkti. Tiesa, jau dabar atskleista, kad vienu bolidu sekti kitą ir pasiruošti manevrui bus gerokai lengviau nei tikrovėje. Be to, kūrėjai atskleidė, kad lenktynininkų forma skirsis skirtingose trasose – pavyzdžiui, „Ferrari“ pilotas Felipe Massa turėtų būti labai stiprus Stambule, Turkijoje.
Žaidžiant karjeros režimu, teks bendrauti ir su žiniasklaida, bendrauti spaudos konferencijose bei vaikščioti garaže ir užkulisiuose. Norint patirti lenktyniavo keliese malonumus, internetu bus galima vienu metu žaisti su 12 partnerių.
Nors trečiadienį demonstruotame žaidime ir buvo matomi 2009 m. bolidai, kūrėjai užtikrino, kad galutinėje produkto versijoje bus visi 2010 m. elementai: komandos, bolidai, lenktynininkai, trasos bei taisyklių elementai.
Ko vis dėlto trūks? Žaidime nebus saugos automobilio ir apšilimo rato. Kūrėjų nuomone, šie dalykai nėra svarbūs, tačiau „Codemasters“ neatmetė galimybės šių funkcijų įtraukti ateityje. Kūrėjai taip pat užsiminė apie mintis vėlesnėse savo produkto versijose pridėti ir žemesnės kategorijos, pavyzdžiui, GP2, lenktynių čempionatą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Giriby 1354
2. Tadas Misevičius 1347
3. Darius Linkevicius 1336
4. Kęstutis Šimkus 1334
5. f1a 1332