FE. N. Rosbergas Berlyne išbandė „Formulės-E“ bolidą (9)

FE. N. Rosbergas Berlyne išbandė „Formulės-E“ bolidą
logo Gegužės 20 d. 23:56, Formula-E

2016 m. F-1 čempionas Nico Rosbergas savaitgalį išbandė antros kartos „Formulės-E“ bolidą.

Prieš apsukdamas kelis ratus lenktynių trasoje, vokietis visų pirma atliko demonstracinį važiavimą Berlyno miesto gatvėmis. Vėliau, buvęs F-1 pilotas apsuko kelis lenktynių trasoje, kurioje šeštadienį varžėsi FE čempionato dalyviai.

N. Rosbergui tai buvo pirmasis kartas už bolido vairo nuo 2016 m. Abu Dabio GP, kuomet jis tapo F-1 čempionu.

2019 m. į čempionatą įžengs „Mercedes“. Po to, kaip apie tai buvo paskelbta oficialiai, ne kartą sklido kalbos, kad N. Rosbergas gali tapti „Sidabrinių strėlių“ komandos vadovu arba vienu iš jos lenktynininku. Bet žurnalistų paklaustas apie galimą sugrįžimą, N. Rosbergas pareiškė, kad toliau nori leisti laiką su šeima, tad vėl būti lenktynininku jis neketina.

Galingesni naujos kartos „Formulės-E“ bolidai čempionate bus naudojami jau penktame sezone, kuris prasidės šių metų gale. Dėl naujų baterijų sportininkams varžybų metu nebereikės persėsti iš vieno bolido į kitą.

Komentarai (9)


niuniu
| Gegužės 22 d. 18:14
kokie ratu iveikimo laikai?
pergalingas
| Gegužės 21 d. 22:52
Beje atrodo gerai, galinis sparnas yra, jei kas nemato, priekinis irgi yra, rafai apgaubti kad mazesnis pasipriesinimas butu ir kad batareika atlaikytu, krc sneka ponuliai beleka. Galinis sparnas per visa gala padarytas, ka ten montuot kazka dar jei plokstuma isgauta ar taip ar taip. Greiciausiai prispadziamosios galios jiems uztenkakiek yra. Tik max greitis aisku 250 ar kazkas tokie kiek supratau. Vienintelis trukumas. Ateityje turetu pakilti virs 300 manau tikrai...
montoyja
| Gegužės 21 d. 17:40
Isvaizda f1 man dauk geresnes. Fe gaubtai ant ratu kam jie reikalingi. Galinio sparno isvis nera. Gerai bent jau tiek kad nebereikes persesti y kita bolida.
SliMMaz
| Gegužės 21 d. 15:45
Ezo
| Gegužės 21 d. 08:08

Nezinau, man toks vaizdas susidare beziurint kad masina velniskai sunkiai valdoma.

Va va irgi ta pati pagalvojau, kad FE vairuot yra ka veikt, cia tau ne F-1, ten vos ne kas treciam posuky Rosbergas aimanavo :D
jmrb
| Gegužės 21 d. 12:37
RBR
| Gegužės 21 d. 11:28

O ka dar galima sugalvoti. Paskutiniu metu bolidu dizainas stipriai priklauso nuo saugumo sistemu. Gal dizaineriai ir issisoktu, bet fia taisykles daug ka nusako. Tai gaunasi beveik visi panasus. O atrodo tikrai geriau nei pirmos kartos

Atrodo tikrai geriau nei pirma karta. Vien dėl ratų gaubtų pirma karta atrodė kaip žaislinės mašinytės, dabar bent jau taip nedreba baisiai. Ir beje, keista, bet halo sistema FE atrodo visai neblogai- tarsi būtų natūrali bolido dalis, skirtingai nuo F1 kur jinai atrodo kaip kažkokia prielipa.
RBR
| Gegužės 21 d. 11:28
mariusis
| Gegužės 21 d. 07:58

Kur jau nuostabi, antras indycaras.

O ka dar galima sugalvoti. Paskutiniu metu bolidu dizainas stipriai priklauso nuo saugumo sistemu. Gal dizaineriai ir issisoktu, bet fia taisykles daug ka nusako. Tai gaunasi beveik visi panasus. O atrodo tikrai geriau nei pirmos kartos
Ezo
| Gegužės 21 d. 08:08
Nezinau, man toks vaizdas susidare beziurint kad masina velniskai sunkiai valdoma.
mariusis
| Gegužės 21 d. 07:58
Kur jau nuostabi, antras indycaras.
AdressUnknown
| Gegužės 21 d. 07:30
Mašina atrodo nuostabiai. F1 yra į ką lygiuotis.