„Ferrari“ kreipėsi į FIA dėl S. Vettelio incidento (35)

„Ferrari“ kreipėsi į FIA dėl S. Vettelio incidento
logo Birželio 17 d. 21:24, Ferrari

Ferrari“ komanda kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) su prašymu dar kartą peržvelgti sprendimą nubausti Sebastianą Vettelį už jo veiksmus Kanados GP lenktynių metu.

Atsižvelgusi į kilusį nepasitenkinimą, italų ekipa nori, kad FIA dar kartą įvertintų incidentą ir nuspręstų ar vokietis grįžo į trasą nesaugiai ir privertė Lewisą Hamiltoną išvažiuoti už trasos ribų.

Nors pagal FIA taisykles sprendimas negali būti apeliuojamas, FIA Tarptautinis sporto kodas leidžia čempionato dalyviams kreiptis su prašymu peržiūrėti incidentą ir viską įvertinti iš naujo. Tiesa, ekipa turi pateikti naujus įrodymus.

„Jei atsiranda reikšmingos detalės, kurios nebuvo įvertintos anaziluojant situaciją ir priimant sprendimą, tokiu atveju galima kreiptis į teisėjus su prašymu dar kartą įvertinti incidentą“, - rašoma taisyklių 14.1.1 straipsnyje.

Tokį prašymą „Ferrari“ galėjo pateikti vėliausiai sekmadienį. Komanda šiandien patvirtino, kad tai padarė. Tiesa, apie naujus įrodymus nieko neužsiminė.

Jei pateikti įrodymai bus įvertinti kaip reikšmingi ir svarbūs, teisėjai išklausys „Ferrari“ argumentus kodėl jos manymu S. Vettelis buvo nubaustas nepelnytai.

Manoma, kad tai greičiausiai bus padaryta Prancūzijos GP savaitgalio metu.

Komentarai (35)


iXsas
| Birželio 20 d. 09:52
dargerdon, paanalizuojam abi situacijas. Pažiūrėk abu video. Po to atkreipk dėmesį į bolidų padėtį, nurodytose sekundėse. 4-5s kur LH? Už trasos, visais ratais, 13-15 sekundė, kur Riciardo? O gi trasoje? palikta vietos buvo Lewisui- NE, o Danieliui- TAIP. Ar britas suka į australo pusę, stumdamas jį lauk iš trasos- NE, o Sebas- TAIP. Panašios situacijos, o poelgiai kitokie, dėl to ir teisėjų vertinimas kitokie...
Klepsidra
| Birželio 19 d. 23:11
dargedon
| Birželio 19 d. 00:25

Puikiai atsimenu, bet ten buvo Suzuka. Situacijos 80% panasios bet ne identiskos. Tai nelyginkim situaciju kur nera vienodos. Situacija panasi Monace kur Hamiltonas uzdaro duris Ricardo ir Hamiltonas negauna baudos. Ir kodel proto bokstai? Juk kaip megstat visi dabar pabrezti tokios taisykles :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=C4w1-jGil3I

Suzuka ne vienoda, o vat Monakas vienodas. Panasu, kad nuo 1994 ziuri per radija
Klepsidra
| Birželio 19 d. 23:09
beglys
| Birželio 19 d. 10:31

Na užblokavimų po pasivažinėjimo už trasos ribų būdavo ir anksčiau. Ir už vienus skirdavo už kitus ne. Tu vis pamini kai Hamis užblokavo Riccardo Monake. Tai ten esminis skirtumas buvo toks, kad Hammiltonui nereikėjo ale gaudyti šiknos ir jis sąlyginai paliko pakankamai vietos priešininkui. Šiame incidente Vettelis išstūmė varžovą visais keturiais ratais už trasos ribų. Galbūt Hamiltonas truputį ir pagudravo specialiai lysdamas, nes galėjo pristabdyti anksčiau ir bandyti lenkti, bet esmė tame, kad taisyklėse aiškiai rašoma, kad turi saugiai grįžti į trasą, bei palikti varžovui pakankamai vietos. O Vettelis nei saugiai grįžo, nei paliko vietos. Čia ir buvo esminė jo klaida.
O be to Ferrari dar lenktynių metu žinojo, kad Vettelis gaus bauda, galėjo truputį pakoreguoti nustatymus, kad pilotas įgytų 5s. pranašumą ir tada niekas nebūtų verkęs. Bet deja vokietis smarkiai sulėtėja jei jam kas ant šiknos sėdi.

Ferrari nieko negalejo pakoreguoti nes Vetteliui ir taip buvo liepta taupyti kura
Senas_Kareivis
| Birželio 19 d. 16:34
dargedon
| Birželio 18 d. 20:42

kas diena tokiu uzlendanciu pries nosi ir turi stabdyti bet cia gatve o ten lenktynes. Nematau nieko blogo kad gryzo ir uzblokavo. Verstapeno ir KR atveju tai bolidai buvo susiligine ir buvo istumtas is trasos. Jei butu Vetelis ir Hamiltonas susilygine ir butu istumes is trasos tada bauda ir jokiu cia diskusiju man nekiltu.

Jei būtų susilyginę, o tiksliau jei Ham būtų lindęs ir bandęs lenkti/susilyginti, būtų buvęs crash - abudu būtų nusibaudę į sieną
beglys
| Birželio 19 d. 10:31
dargedon
| Birželio 18 d. 20:49

Tas klepsis mato ka jis nori o jei kiti kitaip pamato ir galvoja siuncia juos *** , tai su tokiu neverta ir ka kalbeti. As F1 ziuriu nuo 1994 metu ir tokiu gryzimu is trasos ir uzblokavmu esu mates n kartu ir baudos nebudavo skiramos. Pasitaikydavo jei kampa nukirtes igaudavo pranasuma o uz tai nubausdavo bet irgi nevisada.

Na užblokavimų po pasivažinėjimo už trasos ribų būdavo ir anksčiau. Ir už vienus skirdavo už kitus ne. Tu vis pamini kai Hamis užblokavo Riccardo Monake. Tai ten esminis skirtumas buvo toks, kad Hammiltonui nereikėjo ale gaudyti šiknos ir jis sąlyginai paliko pakankamai vietos priešininkui. Šiame incidente Vettelis išstūmė varžovą visais keturiais ratais už trasos ribų. Galbūt Hamiltonas truputį ir pagudravo specialiai lysdamas, nes galėjo pristabdyti anksčiau ir bandyti lenkti, bet esmė tame, kad taisyklėse aiškiai rašoma, kad turi saugiai grįžti į trasą, bei palikti varžovui pakankamai vietos. O Vettelis nei saugiai grįžo, nei paliko vietos. Čia ir buvo esminė jo klaida.
O be to Ferrari dar lenktynių metu žinojo, kad Vettelis gaus bauda, galėjo truputį pakoreguoti nustatymus, kad pilotas įgytų 5s. pranašumą ir tada niekas nebūtų verkęs. Bet deja vokietis smarkiai sulėtėja jei jam kas ant šiknos sėdi.
iXsas
| Birželio 19 d. 09:38
Dagerdon, klausiau apie 2019 Monaką, kai RBR nesaugiai išleido Maxą po pit stopo. LH ir Riciardo incidentas panašus. Jeigu giliau pasidomėtum ir atidžiau panagrinėtum, tai skirtumas tame, kad britas paliko vietos varžovui trasoje, o vokietis ne. Ar Riciardo buvo priverstas išvažiuoti iš trasos? Ar LH pasuko vairą į australą, kad jį užblokuotų. Jeigu Sebas būtų palikę vietos, tada ir aš sakyčiau, kad be reikalo nubaudė. Dabar, Vetelis grįžo į trasą, pažiūrėjo kur varžovas ir metėsi į tą pusę.
D.H.
| Birželio 19 d. 01:03
dargedon
| Birželio 19 d. 00:25

Puikiai atsimenu, bet ten buvo Suzuka. Situacijos 80% panasios bet ne identiskos. Tai nelyginkim situaciju kur nera vienodos. Situacija panasi Monace kur Hamiltonas uzdaro duris Ricardo ir Hamiltonas negauna baudos. Ir kodel proto bokstai? Juk kaip megstat visi dabar pabrezti tokios taisykles :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=C4w1-jGil3I

Tai jei idedi video ir nematai esminio skirtumo, tai ka cia su tavim ir besneketi. Svarbu parasyta MAFIA...
dargedon
| Birželio 19 d. 00:25
iXsas
| Birželio 18 d. 22:33

Dargedon, o Monaka matei? Už Maxą nubaudė?

Puikiai atsimenu, bet ten buvo Suzuka. Situacijos 80% panasios bet ne identiskos. Tai nelyginkim situaciju kur nera vienodos. Situacija panasi Monace kur Hamiltonas uzdaro duris Ricardo ir Hamiltonas negauna baudos. Ir kodel proto bokstai? Juk kaip megstat visi dabar pabrezti tokios taisykles :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=C4w1-jGil3I
iXsas
| Birželio 18 d. 22:33
Dargedon, o Monaka matei? Už Maxą nubaudė?
dargedon
| Birželio 18 d. 20:49
beglys
| Birželio 18 d. 16:28

Bet žinai, kas man labiausiai patinka naujosios kartos F-1 stebėtojų? O tai kad visi pasakoja, kad šiuolaikinė formulėje sprendimai priimami ne trasoje, o už jos ribų. Bet tie kas jau bent 20 metų stebi formule, kuo puikiausiai žino, kad jau net ir senais laikais už taisyklių nesilaikymą ar pavojingą vairavimą būdavo baudžiami, kartais baudos būdavo net didesnės nei dabartinės.

Tas klepsis mato ka jis nori o jei kiti kitaip pamato ir galvoja siuncia juos *** , tai su tokiu neverta ir ka kalbeti. As F1 ziuriu nuo 1994 metu ir tokiu gryzimu is trasos ir uzblokavmu esu mates n kartu ir baudos nebudavo skiramos. Pasitaikydavo jei kampa nukirtes igaudavo pranasuma o uz tai nubausdavo bet irgi nevisada.
×

F-1.lt pulsas