„
Ferrari“ technikos vadovo James Allisono teigimu, pakitusios aerodinamikos taisyklės komandai nesukėlė didelių sunkumų. Specialistas tikisi, kad šiemet ekipai pavyks stipriai pasistumėti į priekį tiek variklio, tiek aerodinamikos srityse.
Praėjusiais metais nė vienam iš „Ferrari“ pilotų nepavyko užlipti ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio. Tai buvo pirmas kartas nuo 1993 m., kai italų ekipa sezono metu neiškovojo nė vienos pergalės.
„Williams“ jau atskleidė kaip atrodys naujasis jų bolidas. Pastarosios komandos specialistų teigimu,
pakitusios aerodinamikos taisyklės, susijusios su priekine bolido dalimi, turėjo didelės įtakos kūrybiniam procesui. Kiek kitokios nuomonės yra J. Allisonas.
„Turėjome atlikti tam tikrus pakeitimus priekinėje bolido dalyje. Tačiau mums tai nebuvo kažkas ypatingo. Prie to prisitaikėme dar praėjusiais metais, tad mums liko judėti toliau... Šių metų bolidas tikrai atrodo geriau nei 2014-ųjų“, – kalbėjo „Ferrari“ specialistas J. Allisonas.
Pastarasis neabejoja, kad italų ekipai šiemet gali pavykti sumažinti atsilikimą nuo pernai dominavusios „Mercedes“.
„Viskas labai paprasta. Pernai mes buvome tiesiog per lėti, nepakankamai stiprūs. Tad šiems metams turėjome sukurti konkurencingą bolidą. Tai reiškia, kad naujasis automobilis turi turėti daugiau prispaudžiamosios jėgos, daugiau variklio galios.“
Priminsime, kad „Ferrari“ savo naująjį bolidą pristatys internete sausio 30 dieną.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).