„Ferrari“ motoristai dirba ties savo jėgainės patikimumo ir galingumo didinimu norėdami susilyginti su „Mercedes“ pagal efektyvumą. Laukiama, kad Kanados etapui vidaus degimo variklis bus 15-20 AG galingesnis.
Techninio patikimumo klausimas „Ferrari“ komanda išties yra labai aktualus, kadangi Ispanijos GP savaitgalio metu Kimio Raikkoneno bolide jėgainė buvo sugedusi du kartus – per treniruotes ir per lenktynes. Bazėje Maranelle sugedę varikliai buvo nuodugniai ištirti ir po to buvo patvirtinta, kad sekmadienį sugedęs variklis nebuvo labai smarkiai pažeistas, kadangi gedimas buvo susijęs su elektros laidais ir bus panaudotas kitose lenktynėse.
Bet tame variklyje, kuris sugedo penktadienį, problema gerokai rimtesnė, tada nukentėjo cilindrų galvutė ir vožtuvai, todėl remontui jis netinkamas.
Pagal italų „Gazzetta dello Sport“ informaciją, į Kanadą „Ferrari“ planuoja atvežti naują jėgainės versiją – Maranelle turi reaguoti į „Mercedes“ veiksmus, savo pagrindinių varžovų, kadangi ir jie į Kanadą atsiveš patobulintą jėgos agregato versiją. Greičio skirtumas tarp „Mercedes“ ir „Ferrari“ mašinų Barselonoje turėjo suneraminti italų ekipą ir artimiausiose lenktynėse padarys viską, kad vėl galėtų pakeisti jėgų išsidėstymą savo naudai.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |