„Ferrari“: pasirinkti taktiką Monake – iššūkis

„Ferrari“: pasirinkti taktiką Monake – iššūkis
logo 2007 Gegužės 24 d. 10:12, Ferrari
Ferrari“ komandos operacijų trasoje vadovas Luca Baldisserri pareiškė, kad šiemet pakeista saugos automobilio fazės tvarka bei padangų naudojimo taisyklės gerokai apsunkino tinkamos lenktynių taktikos Monako GP varžyboms pasirinkimą.
Šiemet trasoje pasirodžius saugos automobiliui lenktynininkai nebegali iškart sukti į techninio aptarnavimo zoną pakeisti padangų ir papildyti kuro atsargų – jie tai gali padaryti tik visiems sportininkams apsukus bent vieną ratą. Tai reiškia, kad lenktyninių lyderiai gali prarasti labai daug, jei sustos netinkamu laiku.
„Pati lanksčiausia taktika norint išvengti nuostolių išvažiavus saugos automobiliui – kuo mažesnis sustojimų boksuose skaičius“, - pareiškė L. Baldisserri.
„Tokiu būdu mažiau rizikuoji, tačiau tai reiškia, kad turi važiuoti bolide prisipylęs daugiau kuro. Tai savo ruožtu reiškia, kad už tai gali brangiai sumokėti kvalifikacijoje ir lenktynių pradžioje užstrigti už lėtesnių varžovų“, - paaiškino „Ferrari“ operacijų trasoje vadovas.
„O jei lenktynių metu nenutinka nieko netikėto, gali paaiškėti, kad tavo pasirinkta taktika buvo per daug saugi ir tu neturi galimybių kovoti dėl pergalės“, - teigė specialistas.
Jis pažymėjo, kad „Ferrari“ labai nori laimėti lenktynes Monake, nes pastaraisiais metais ekipa čia sekėsi nekaip.
„Mes neabejotinai norime laimėti šias lenktynes, nes Monte Karle pergalių nepelnėme nuo 2001-ųjų. Manau, kad tam reikės daug padirbėti galvojant, ką daryti, ir bus labai svarbu tinkamai įvykdyti treniruočių programą ketvirtadienį“, - kalbėjo L. Baldisserri.
„Taigi, tai visiška loterija, tačiau joje turi šiek tiek daugiau šansų laimėti, jei turi greitą bolidą. Gali pasinaudoti šiuo pranašumu pasirinkdamas konservatyvesnę taktiką, tačiau, kaip jau mėtėme kitose šio sezono lenktynėse, nei viena komanda neturi tokio pranašumo, todėl kvalifikacijoje laukia tikra kova tarp mūsų ir mūsų varžovų“, - tvirtino „Ferrari“ ekipos atstovas.
„Monako trasa reikalauja didelių lenktynininko pastangų, nes sienos yra arti, todėl turi važiuoti tiksliai, tačiau kartu ir labai greitai“, - pabrėžė jis.
L. Baldisseri atskleidė, kad „Ferrari“ komandos pagrindinis tikslas ketvirtadienio treniruotėse bus itin minkštų ir minkštų „Bridgestone“ padangų palyginimas ruošiantis kvalifikacijai bei lenktynėms.
„Mes jau bandėme itin minkštas ir minkštas padangas, kurias „Bridgestone“ atvežė šioms lenktynėms. Tačiau Paul Ricardas, kur jas bandėme praėjusią savaitę, nebuvo pati geriausia vieta jų palyginimui“, - teigė specialistas.
„Neturėjome galimybės tinkamai jas palyginti, nes važiuojant itin minkštomis turėjome problemų rato pabaigoje. Todėl ketvirtadienį turėsime taip sudaryti programą, kad išsiaiškintume, kuriomis padangomis galime važiuoti greičiausiai. Tai labai svarbu ruošiantis kvalifikacijai, o taip pat ir lenktynėms“, - paaiškino jis.
Priminsime, kad pirmieji Monako GP lenktynių savaitgalio važiavimai vyks jau šiandien – 11 val. Lietuvos laiku prasideda pirmosios ketvirtadienio treniruotės.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. tundrinė 3896
2. Tadas Misevičius 3858
3. fandom 3858
4. ramasgo 3856
5. Valode 3850