FIA 2018 m. F-1 sezonui pakoregavo baudų sistemą (5)

FIA 2018 m. F-1 sezonui pakoregavo baudų sistemą
logo 2017 Gruodžio 07 d. 00:19, Getty Images / Red Bull Content Pool

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) oficialiai pranešė atlikusi pakeitimus, susijusius su baudų sistema.

Praeityje daugelis ne kartą buvo išreiškęs nepasitenkinimą dėl starto pozicijų baudų, kurios buvo skiriamos už įvairių jėgainės elementų keitimą.

Apie baudas ir jų skaičių imta diskutuoti dar labiau artėjant šių metų sezono pabaigai, nes kitais metais vienas sportininkas per sezoną galės panaudoti nebe 4, o 3 variklius. F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas yra pareiškęs, kada iki šiol galiojusi baudų sistema iš sporto darė farsą.

Po šią savaitę vykusio FIA Pasaulio automobilių sporto tarybos posėdžio buvo paskelbti taisyklių pakeitimai, kurie įsigalios nuo kitų metų.

Nuo kitų metų maksimali starto pozicijų bauda bus 15. Gavus didesnę baudą, sportininkas privalės startuoti iš rikiuotės galo.

„Posėdžio metu buvo patvirtinti baudų sistemos pokyčiai. Jei bus viršyta 15 starto pozicijų bauda už įvairių jėgainės elementų keitimą, sportininkas turės startuoti iš rikiuotės galo. Jei tokią baudą gaus daugiau nei vienas sportininkas, jų pozicijos starto rikiuotėje paaiškės atsižvelgus į tai, kuris iš jų pirmas nusižengė taisyklėms“, - teigiama FIA pranešime.

Šią savaitę vykusio posėdžio metu buvo paskelbti ir kiti pokyčiai bei papildomos taisyklės, kurios įsigalios nuo kitų metų:

  • Taisyklės, susijusios su starto ar važiavimo paskui saugos automobilį procedūra.
  • Pakoreguotas varžybų tvarkaraštis siekiant suteikti daugiau lankstumo.
  • Su senesniais F-1 bolidais bandymus bus galima atlikti tik trasose, turinčiose FIA 1 klasės ir 1T klasės licenciją.
  • Demonstracinių važiavimų metu nebus galima su bolidu įveikti daugiau nei 50 km. Važiavimų metu bus galima naudoti tik tokio tipo renginiams skirtas padangas.
  • Pakeitimai, kuriais siekiama uždrausti komandoms alyvą naudoti kaip degalus.
  • Detalesnė alyvos specifikacija.
  • Minimalus baterijos svoris bei talpa.
  • Pakitusi video kamerų pozicija dėl „Halo“ sistemos.

Komentarai (5)


mantazzo
| 2017 Gruodžio 07 d. 17:10
Truputį supaprastino dabartinę sistemą ir tiek. Dabar irgi priklausė nuo paskelbimo datos kada imsi baudą ir kokią, ir po to atlikdavo skaičiavimus - taip ir gaudavosi, kad pasikeitęs pavarų dėžę galėdavai startuoti iš tos pačios vietos kur kvalifikavaisi, nes priešais tave pilotai paskelbė apie imamas baudas vėliau. Dabar bus paprasčiau - jei viršyji 15 pozicijų, būsi paskutines, BET jei kas nors po tavęs ims 15+ pozicijų baudą, tada jis bus paskutinis, o tu viena vieta pakilsi aukščiau starte ir t.t.
rmntz
| 2017 Gruodžio 07 d. 17:09
Aš jau tikėjausi kad atsiras F1 administracijoi protingų žmonių. Bet vaizdas kol kas nesiskiria koks buvo ir prie bernio.
Mendoza69
| 2017 Gruodžio 07 d. 12:02
renault ir honda laukia baudos.
Karaliux
| 2017 Gruodžio 07 d. 11:02
koks skirtumas, gar gauti 75vietų baudą, ar startuoti iš galo ? :D
Micius
| 2017 Gruodžio 07 d. 08:14
Pipiec kokie "gudrūs" pakeitimai.