Reglamentas neleidžia sunaudoti daugiau kaip 105 kg degalų visai lenktynių distancijai, tuo pačiu ribojant ir jų srautą – ne daugiau kaip 100 kg per valandą, tačiau „Formulėje-1“ pranašumą įgyja tie, kurie nors formaliai ir laikosi taisyklių, tačiau joms apeiti suranda originalių sprendimų.
Degalų sąnaudos yra kontroliuojamos FIA homologuotu specialiu jutikliu, tačiau degalų srautas tarp jutiklio ir variklio jau nebekontroliuojamas. Federacijos techninėms tarnyboms kilo įtarimų, kad komandų naudojamos degalų žarnos turi galimybę išsiplėsti, tuo pačiu kaupdamos degalus tuo momentu, kai jų sąnaudos nėra didelės – ir tuos degalus panaudoja maksimalios galios režime, tokiu būdu apeinant ribojimus.
Potenciali nauda iš tokio sprendimo yra nedidelė, tačiau „Formulėje-1“ inžinieriai kovoja dėl kiekvienos šimtosios sekundės dalies. FIA artimiausiu metu planuoja patikrinti komandų naudojamas degalų sistemas, kad būtų garantuota, jog nėra galimybės kaupti degalus srityse tarp siurblio, jutiklio ir variklio.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |