Blogos žinios „Red Bull“ ir „
Ferrari“ – Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) 2012 m. griežčiau tikrins „Formulės-1“ bolidų priekinių sparnų lankstumą, skelbia vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Leidinio duomenimis, prieš kiekvieną etapą atliekamų šių aerodinaminių elementų standumo patikrų metu ir toliau bus naudojamas 100 kg svoris, tačiau deformacija galės siekti ne 20 mm, kaip dabar, o dvigubai mažiau – vos 10 mm.
Lanksčiomis bolido priekio konstrukcijomis pastaruosius dvejus metus „Formulėje-1“ išsiskyrė „Red Bull“ ir, kiek mažiau, „Ferrari“ komandos. Tiesiosiose ir greitai įveikiamuose posūkiuose šių ekipų automobilių priekiniai sparnai dažnai beveik liesdavo kelio paviršių, todėl galėdavo sukurti didesnę prispaudžiamąją galią.
Primename, kad „Formulės-1“ taisyklėse judantys ar lankstūs aerodinaminiai elementai yra uždrausti. Kadangi komandos, be abejo, visiško dalių standumo užtikrinti dažnai neturi galimybės, tam tikras lankstumas yra toleruojamas, jei dalys sėkmingai įveikia FIA taikomus veikimo nustatyta jėga testus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).