Balandžio 30 dieną oficialiame FIA tinklapyje paskelbta pirminė 2020 metų „Formulės-1“ Sportinio ir Techninio reglamentų versija.
Pakeitimų lyginant su šiuo sezonu, yra nedaug. Visų pirma, reglamente pasiliko ankstesnis kvalifikacijos formatas, sudarytas iš trijų dalių kaip dabar.
Antra, pasikeitė „komendanto valandos“ režimas, kurio metu komandoms yra draudžiama dirbti su mašinomis. Nuo 2020 metų ketvirtadieniais ir penktadieniais ji prasidės likus 12 valandų iki pirmosios ir trečiosios treniruočių atitinkamai ir ji tęsis devynias valandas, o ne aštuonias, kaip yra 2019 m.
Tarp kitų pakeitimų Sportiniame reglamente verta išskirti tą faktą, jog detalių sąrašas, kurias komandos privalo gamintis savarankiškai, papildytas stabdžių ortakiais. Tai reiškia, kad nuo kitų metų kai kurios komandos negalės pirkti šio mazgo, pavyzdžiui, „Haas“ pas „Ferrari“.
Techniniame reglamente patikslinti galinio vaizdo veidrodėlių išmatavimai ir jų išdėstymas ant mašinos. Nuo 2020 metų sankabos valdymas bus leidžiamas tik po vairu esančiomis mentelėmis.
Kiti pakeitimai yra susiję su degalų ir papildomu alyvos bakais. Dabar komandoms yra leidžiama saugoti iki dviejų litrų degalų monokoko išorėje, o nuo 2020 metų ši riba bus sumažinta iki 0,25 litro ir tik tada, jei tai yra būtina normaliam variklio funkcionavimui.
Nuo kito sezono „Formulės-1“ mašinoje bus leidžiama tik viena papildoma alyvos talpa, o jos talpa įskaitant ir vamzdyno talpą, kurie yra jungiami prie variklio, negalės viršyti 2,5 litro.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |