FIA patikslino F-1 pozicijos gynybos taisykles (51)

FIA patikslino F-1 pozicijos gynybos taisykles
logo 2012 Sausio 04 d. 21:04, Pirelli
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) trečiadienį paskelbė 2012 m. „Formulės-1“ čempionato sportines taisykles, kurios buvo patikslintos ir įrašytos iki šiol neoficialiai galiojusios pozicijos gynybos nuo varžovų atakų leistinos ribos.
Priekyje važiuojantis lenktynininkas galės atlikti vieną gynybinį veiksmą prieš jį bandantį aplenkti varžovą ir po to grįžti į lenktyninę trajektoriją, tačiau tik tokiu atveju, jei tai darydamas paliks pakankamai trasos pločio konkurentui toje pusėje.
„Ginant poziciją neleidžiama keisti važiavimo krypties daugiau nei vieną kartą. Bet kuris lenktynininkas, grįžtantis į idealią trajektoriją, prieš tai gynęs savo pozicija už jos ribų, artėjant prie posūkio turės palikti bent vieno bolido pločio erdvę tarp savo automobilio ir trasos krašto“, – įrašyta 2012 m. „Formulės-1“ sportinėse taisyklėse.
FIA taip pat patvirtino, kad nuo šių metų sezono saugos automobilio fazės metu ratu atsiliekantiems lenktynininkams bus leidžiama aplenkti lyderius ir taip susigrąžinti anksčiau prarastą ratą, kartu po to atnaujinus lenktynes netrukdant tarpusavyje kovoti pajėgiausiems pilotams.

Komentarai (51)


MIRKA
| 2012 Sausio 09 d. 09:47
STFU> Nematydavo nes budavo paranku, taisykles buvo gana priestaringos - kas tas puse bolido stabdymo zonoj? Dabar teks matyt, kad ir kaip tai nesinoretu daryt, nes kitu atveju gaus bauda. Su Massa velgi galim vartyt kaip tik norim, kaip mums parankiau. Nera ko stebetis kad ziurovai tarpussavy nesutaria, jei tie patys lenktynininkai ir komentatoriai ar teisejai traktuoja kiekviena situacija skirtingai bei daznai nenuosekliai. Si taisykle ir yra skirta gelbeti situacija. Ne vienas lenktynininkas kova tarp Massos ir Ham akylai stebejo, nes jie ir patys nera tikri o jei taip jiems nutiktu - ka daryt? Tiesiog pernelyg daug interpretaciju siuo klausimu, pernelyg daznai jie kartojasi. Sveikintina, kad buvo priimtas sprendimas del aiskesnes traktuotes kas ka turi daryti. Taisykle aiskesne ir ji galioja visiems, ne tik Massai ar Ham. Man ir atrodo, kad geriau butu jei isvis taisykles isimtu - vaziuotu kas kaip moka ir tegu rodo ka kas gali. Susidure - jokiu baudu nesvarbu kas buvo - traktuojama kaip lenktyninis incidentas ir tiek. Butu daugiau veiksmo, isradingumo (cia galetu MSC atsiskleist kitu isstumime...). Bet jei jau ideda taisykles, tai tegu jos buna aiskios ir neinterpretuojamos maciau nemaciau...
STFU
| 2012 Sausio 09 d. 07:24
cia jau kaip pazesi uz ka sergi, siemet buvo n gp, kur hamis irode, kad jie tikrai nemato,kur tas stabdymo taskas... o massa, pradzioj vaziavo normaliai, net ir kovoje su tuo paciu lh, bet paskui manau uzkniso, ir pradejo pamates geltona salma agresyviau gintis, nei pries kitus. ir velgi, kiekvienoj situacijoj yra dvi puses, pvz indijos gp, ne velnio nematau ten massos kaltes, bet butent jis gavo bauda, ir vat siemet bus daugiau tokiu nesamoningu baudu, tik db jau bus teiseju pasiteisinimas, ne tai, kad va jis akivaizdziai mate kur kas yra, bet, o cia jau nusizengta tokio ir tokio straipsnio tokiai ir tokiai taisyklei. o del nosies kaisiojimo, tai siemet, manau kaip tik padauges nulauztu sparnu ir paskui bliovimu i radija, kas iki siol kaisiojo nosis, zinom, db prie ju prisides likusieji
MIRKA
| 2012 Sausio 08 d. 16:16
STFU> Neysiskaitei i mano komentara. Ikisimas dabar taps pozicijos uzsiemimu, o ne kamikadzisku bandymu lenkti. Dabar kaltas bus ne kisantis, o nepaliekantis vietos tam kuris jau ikiso. Del uzkisimo tikrai sumazes pareiskimu. Bet pareiskimu - paslydau ir nebesugebejau sustabdyt tikrai bus nemazai. Ham yra is tu pilotu, kurie sugeba suskaiciuot stabdymo taska. O va Massai tai bus vargas.
STFU
| 2012 Sausio 08 d. 11:38
Mirka> tai ka ir sakau, idomu kaip bandys improvizuot lenktyninkai, kai pvz hamis megsta kaisiot priekini sparna kur netingi, tai tikrai manau padauges pareishkimu: "wtf he turned on me, isn't it against the rules?" :D
MIRKA
| 2012 Sausio 07 d. 22:01
Si taisykle is esmes atsako i klausima, kaip turi elgtis Massa, kai Ham ikisa :DDD Si taisykle is esmes pakeis lenktynine trajektorija gynybos metu, t.y. besiginantis tures aklai dengti vidine posukio dali kad kas neikistu. Aisku tai bus priklausomai nuo trasos konfiguracijos. Manau si taisykle bus kitais metais labai ydomi ir gincu tikrai nesumazes, juk ne visuomet sugebes sustabdyti ant ribos, nes ikist pavyks tik veliau stabdant... Taip kad bus smagu ;)
Rolle
| 2012 Sausio 07 d. 21:18
STFU >> logiskai mastant tai taip,jei ikisai bent centimetra sparno turi palikt vietos,bet dazniausiai lenktyninkai to nemato,to pasekoje susiduria.Tai gal kad nebutu jokiu pasiaiskinimu,kad nemaciau jo veidrodeliose privalesi po ginybinio manevro vaziuot per bolida nuo krasto.
STFU
| 2012 Sausio 07 d. 21:10
nu taigi jei palei krasta ta trajektorija, kaip kad daznai ir yra, tada tu gali i ja grizti, taciau grizti saugiai, jei joje kazkas yra ikises kad ir cema sparno, turi jam palikt vietos, jei jis visgi dar yra uz taves, nemanau, kad kazkas barstys baudas, kad sugrizai i trajektorija ir uzdarei duris, tam kuris, net nebande lysti giliau.
Rolle
| 2012 Sausio 07 d. 20:42
STFU >>o jei lenktynine trajektorija palei pat krasta?Tai galesi isstumt priesininka ir sakyt as tik gryzau i lenktynine trajektorija?As suprantu,kad ta taisykle padaryta,kad negaletum pasiteisint jog nemaciau veidrodeliuose.Gal si taisykle bus aprasyta issamiau,nes dabar aisku,kad nieko neaisku:)
STFU
| 2012 Sausio 07 d. 20:04
jaudrius> kaip gali buti blokas, jei kitas vaziuoja uz taves ir net nebando ivaziuodamas i posuki uzsiimti vienokios ar kitokios trajektorijos? bus tiesiog grizimas i trajektorija. kenny_ taip suprantu, kuri vieta jusu smegeninei yra per sudetinga, padesiu isdestyti aiskiau
rumunija
| 2012 Sausio 07 d. 19:34
Šūdinai klostysis lenktynėse. Nes paskui važiuojantis visada turės lenktyninę trajektoriją trasoj...
×