FIA prezidentas J. Todtas pasisakė už degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimą (18)

FIA prezidentas J. Todtas pasisakė už degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimą
logo Liepos 12 d. 21:42, FIA

„Formulės-1“ vadovai pradėjo svarstyti galimą degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinima nuo 2021 metų sezono.

Tokiai idėjai pritaria ir Silverstoune šį savaitgalį viešintis FIA prezidentas Jeanas Todtas, kurio teigimu, degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimas padėtų F-1 bolidus padaryti lengvesniais.

„Panašu, kad bolidai tampa kiek per sunkūs. Būtent apie tai mes ir diskutavome. Stengiuosi, kad būtų atlikti tyrimai apie tai, ką mums galėtų duoti degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimas.

Jei mes tai sugrąžintume, tuomet bolidai starto metu galėtų būti kur kas lengvesni, o inžinieriai galėtų kurti mažesnius automobilius“, - bendraudamas su žurnalistais dėstė J. Todtas.

FIA prezidentas taip pat teigė nemanantis, jog toks sprendimas skaudžiai atsilieptų komandų finansams.

„Kartais išgirstu nuomonių, kad tai būtų papildoma finansinė našta ir jei atvirai, tai man sukelia šypseną. Kai aš pamatau, kaip atrodo komandų sunkvežimiai, nemanau, jog tai joms sukeltų didelių finansinių problemų“, - pridėjo J. Todtas.

Degalų pildymas F-1 lenktynių metu buvo uždraustas 2010 metais dėl didelių finansinių kaštų ir saugumo sumetimų.

Komentarai (18)


rumunija
| Liepos 13 d. 15:15
Seniausiai visi pasakė ko reikia formulei. Ir seniausiai dauguma tam pritarė. Su Braunu priešaky. Reikua mažint aerodinamikos įtaką. Nu ir dar dadėt Kimio siūlomus variantus. Ir tiek;)
31m
| Liepos 13 d. 12:29
Nors viens issipageriojo po 9 metu. Be kalbu grazinti, ir kuo greiciau degalu pildyma. Cia net diskutuot neverta.
Petras Pipinis10156258800074544
| Liepos 13 d. 11:15
Bet Jūs visi idijotai
Bus papildymas važiuos greičiau bus skirtingos taktikos vieni daugiau kuro tures kiti mažiau
Tik tokiu atveju teikėtu panaikinti viena taška už greičiausia rata
ddt
| Liepos 13 d. 09:30
Nesunku bolidus palengvinti. Pakaktų palikti tik vidaus degimo variklius. Voila. Ir kaštai sumažėtų. Win-Win.
Tech
| Liepos 13 d. 08:44
YZF
| Liepos 12 d. 23:41

Viskas eina ratu, tas pats per ta pati. Viena karta jau buvo uzdraude pildyma, poto vel leido pildyti, poto vel uzdraude, dabar vel leis. Tas pats su varikliais, buvo atmosferiniai, poto buvo turbo, poto vel atmosferiniai, poto vel turbo. Nesunku nuspesti kas bus toliau.

Atmosferiniai,gaila, bet negrys tikrai.
iXsas
| Liepos 13 d. 06:21
Ir vėl dauguma važiuos vienodom taktikom. Negalėsi ilgiau pabūti trasoje, nei buvo suplanuota.
Zakonn
| Liepos 13 d. 00:51
Sloikas
| Liepos 13 d. 00:35

Jeigu padarytų, kad pats pilotas turėtų išlipt iš bolido, užsipilt, susimokėt ir tik tada važiuot toliau - tada pritarčiau.

Arba kiekvienoi trasoi pastatytu kolonke kaip Palangos stuka sesi km o ten Vasia visiem uzpilinetu :D
Sloikas
| Liepos 13 d. 00:35
Jeigu padarytų, kad pats pilotas turėtų išlipt iš bolido, užsipilt, susimokėt ir tik tada važiuot toliau - tada pritarčiau.
A85
| Liepos 13 d. 00:25
Man tai labiau patiko Kimi mintys, apie daviklių mažinimą ir šiaip visokių pagalbų pamažinimą. Jeigu Q ir lenktynėse neliktų dalies daviklių (na, bent jau, kad netransliuotų į boksus) gal ir visai pagerintų dalykus.

Kuro pildymas, tai bereikalinga rizika ir tiek. Gal kažkam degantys bolidai gražu, bet apsvilę mechanikai ar lenktynininkai po nepaėjusio sustojimo manęs nežavi.
YZF
| Liepos 12 d. 23:41
Viskas eina ratu, tas pats per ta pati. Viena karta jau buvo uzdraude pildyma, poto vel leido pildyti, poto vel uzdraude, dabar vel leis. Tas pats su varikliais, buvo atmosferiniai, poto buvo turbo, poto vel atmosferiniai, poto vel turbo. Nesunku nuspesti kas bus toliau.
×

F-1.lt pulsas