FIA prezidentas J. Todtas pasisakė už degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimą (18)

FIA prezidentas J. Todtas pasisakė už degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimą
logo 2019 Liepos 12 d. 21:42, FIA

„Formulės-1“ vadovai pradėjo svarstyti galimą degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinima nuo 2021 metų sezono.

Tokiai idėjai pritaria ir Silverstoune šį savaitgalį viešintis FIA prezidentas Jeanas Todtas, kurio teigimu, degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimas padėtų F-1 bolidus padaryti lengvesniais.

„Panašu, kad bolidai tampa kiek per sunkūs. Būtent apie tai mes ir diskutavome. Stengiuosi, kad būtų atlikti tyrimai apie tai, ką mums galėtų duoti degalų pildymo lenktynių metu sugrąžinimas.

Jei mes tai sugrąžintume, tuomet bolidai starto metu galėtų būti kur kas lengvesni, o inžinieriai galėtų kurti mažesnius automobilius“, - bendraudamas su žurnalistais dėstė J. Todtas.

FIA prezidentas taip pat teigė nemanantis, jog toks sprendimas skaudžiai atsilieptų komandų finansams.

„Kartais išgirstu nuomonių, kad tai būtų papildoma finansinė našta ir jei atvirai, tai man sukelia šypseną. Kai aš pamatau, kaip atrodo komandų sunkvežimiai, nemanau, jog tai joms sukeltų didelių finansinių problemų“, - pridėjo J. Todtas.

Degalų pildymas F-1 lenktynių metu buvo uždraustas 2010 metais dėl didelių finansinių kaštų ir saugumo sumetimų.


Komentarai (18)
Zilvinas Van
| 07/12 22:04 Atsakyti
Degalai bus trijų rūšių (skirsis oktaninis skaičius). Lenktynių metu reikės panaudoti mažiausiai dviejų rūšių degalus. Pirmas dešimtukas startuos su tais degalais, kuriais važiavo Q2.

:)
Sloikas
| 07/13 00:35 Atsakyti
Jeigu padarytų, kad pats pilotas turėtų išlipt iš bolido, užsipilt, susimokėt ir tik tada važiuot toliau - tada pritarčiau.
Aš Vytautas
| 07/12 22:14 Atsakyti
Compass
07/12 22:06

Mano manymu geriau padangas tegul duoda tokias, kad bent pora kartų reiktų pasikeisti per lenktynes o ne 50 ratų su vienu setu.

seniau taip buvo, tada vėl nepatenkintų pilna buvo, kad turi taupyt padangas, ne greit dyla
YZF
| 07/12 23:41 Atsakyti
Viskas eina ratu, tas pats per ta pati. Viena karta jau buvo uzdraude pildyma, poto vel leido pildyti, poto vel uzdraude, dabar vel leis. Tas pats su varikliais, buvo atmosferiniai, poto buvo turbo, poto vel atmosferiniai, poto vel turbo. Nesunku nuspesti kas bus toliau.
Zakonn
| 07/13 00:51 Atsakyti
Sloikas
07/13 00:35

Jeigu padarytų, kad pats pilotas turėtų išlipt iš bolido, užsipilt, susimokėt ir tik tada važiuot toliau - tada pritarčiau.

Arba kiekvienoi trasoi pastatytu kolonke kaip Palangos stuka sesi km o ten Vasia visiem uzpilinetu :D
Petras Pipinis10156258800074544
| 07/13 11:15 Atsakyti
Bet Jūs visi idijotai
Bus papildymas važiuos greičiau bus skirtingos taktikos vieni daugiau kuro tures kiti mažiau
Tik tokiu atveju teikėtu panaikinti viena taška už greičiausia rata
SliMMaz logo rėmėjas
| 07/12 22:14 Atsakyti
Compass
07/12 22:06

Mano manymu geriau padangas tegul duoda tokias, kad bent pora kartų reiktų pasikeisti per lenktynes o ne 50 ratų su vienu setu.

Tai stos degalu, keisis ir padangas reikia ar nereikia kaip anksciau buvo. Todel nuo baku dydzio priklausys kiek stos :)
deivec
| 07/12 22:45 Atsakyti
primena diskusija - lis ar nelis...tik F1 tam tikri sprendimai ishsitesia kas 5-10 metu. Bus kuro papildymas ar nebus, bus turbo ar nebus, bus padangos su grioveliais ar nebus
Tech
| 07/13 08:44 Atsakyti
YZF
07/12 23:41

Viskas eina ratu, tas pats per ta pati. Viena karta jau buvo uzdraude pildyma, poto vel leido pildyti, poto vel uzdraude, dabar vel leis. Tas pats su varikliais, buvo atmosferiniai, poto buvo turbo, poto vel atmosferiniai, poto vel turbo. Nesunku nuspesti kas bus toliau.

Atmosferiniai,gaila, bet negrys tikrai.
rumunija
| 07/13 15:15 Atsakyti
Seniausiai visi pasakė ko reikia formulei. Ir seniausiai dauguma tam pritarė. Su Braunu priešaky. Reikua mažint aerodinamikos įtaką. Nu ir dar dadėt Kimio siūlomus variantus. Ir tiek;)
×

TOP naujienos