Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) svarsto galimybę padidinti „Formulės-1“ lenktynininkų saugumą uždengiant kokpitus permatomais skliautais.
Tvirtinama, kad „Formulės-1“ pasaulio atstovai kokpito uždarymo galimybes vertina neigiamai. Pagrindinis jų pasitelkiamas argumentas – tikėtini sunkumai ištraukiant sportininką iš automobilio po avarijos ar gaisro atveju.
„Galime naudoti skydus ar skliautus, tačiau turime išlaikyti galimybę ištraukti lenktynininką. Yra daug įvairių aspektų“, - taip šias idėjas pakomentavo „
Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas.
Uždaro kokpito idėjos pradėtos nagrinėti po dviejų šiuprių avarijų 2009 m. Tuomet
žuvo „Formulės-2“ pilotas Henry Surteesas – jo šalmą kliudė po kitos avarijos į trasą išriedėjęs bolido ratas. Kiek vėliau
panašaus likimo vos išvengė „Ferrari“ F-1 pilotas Felipe Massa, kuriam į šalmą susmigo iš kito automobilio iškirtusi spyruoklė.
Nuotraukoje – Le Mano lenktynių klasės automobilis uždaru kokpitu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).