„Force India“ surado greičio trūkumo priežastį

„Force India“ surado greičio trūkumo priežastį
logo 2018 Balandžio 22 d. 06:00, Force India

Pastaraisiais metais „Force India“ mašinos atrodė gana stipriai, komanda vis kilo aukštyn Konstruktorių taurės įskaitoje, tačiau 2018 metai komandai prasidėjo nesėkmingai. Pirmieji problemų požymiai buvo matomi dar žiemos bandymuose, bet tikrasis bėdų mastelis atsiskleidė jau Australijoje.

Į Melburną komanda atsivežė naujovių, bet vis vien atsilikimas nuo konkurentų buvo apie pusė sekundės. „Mes pridėjome, bet ne tiek stipriai, kiek norėjome, - prisipažino ekipos technikos direktorius Andrewas Greenas. – Atnaujinimai dirbo taip, kaip ir norėta, tačiau liko viena problema, kurią reikėjo išspręsti“.

Kažkuria prasme „Force India“ pozicijų susilpnėjimas yra susietas su jėgainių galios išsilyginimu – „Ferrari“ jėgos agregatai dabar nenusileidžia „Mercedes“. Bet kur kas svarbiau, kad VJM11 generuoja nepakankamai prispaudžiamosios jėgos difuzoriaus srityje. Tai ne tik sumažina mašinos greitį, bet ir greičiau dėvisi galinės padangos, o darbas su padangomis visuomet būdavo stiprioji „Force India“ pusė.

„Galinė bolido dalis yra nepakankamai stabili, - sakė A. Greenas. – Dėl to mes buvome priversti atsisakyti naudoti naują priekinį sparną. Jis buvo suprojektuotas skaičiuojant kur kas didesnę prispaudžiamąją jėgą gale, dabar mes negalime panaudoti jo stipriųjų pusių, kadangi negalime subalansuoti mašinos“.

Fundamentalios klaidos čia būti negali, kadangi dabartinė „Force India“ mašina yra pernykštės vystymas. Ji turi tokią pat ratų bazę. Dėl to komandai buvo paprasčiau nuspręsti, kur yra problema. „Tai palengvino mūsų ieškojimus, -  patvirtino A. Greenas. – Mes keitėme elementą ir žiūrėjome, kas pasikeitė lyginant su praėjusiais metais Orientyru buvo pasirinkta mašina, su kuria mes bandėme „Pirelli“ padangas pasibaigus sezonui pernai Abu Dabyje“.

Galiausiai elementas, trukdęs oro srautams galinėje mašinos dalyje, buvo surastas – tai šoniniai pontonai. „Lyginant su pernai metais šoninių pontonų forma kažkiek pasikeitė, - aiškino A. Greenas. – Nestipriai, bet tai rodo, ant kokios plonos ribos mums tenka balansuoti“.

Tačiau surasti silpnąją bolido vietą – tai tik pusė darbo. Naujus šoninius pontonus reikia sukurti ir pagaminti ir tam „Force India“ reikia labai daug laiko. Bet efektas turi būti matomas. „Mūsų finansinėje situacijoje neįmanoma sureaguoti jau kitą dieną, - guodėsi A. Greenas. – Nauji pontonai pasirodys Barselonoje. Jei viskas sudirbs, mes iš karto atsikovosime pusę sekundės, o būtent tiek  mums trūko Melburne“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983