„Formulė-1“ pripažino pajamų sumažėjimą

„Formulė-1“ pripažino pajamų sumažėjimą
logo 2018 Kovo 02 d. 16:04, FIA

„Formulės-1“ vykdomasis direktorius Chase Carey‘us pripažino, kad dėl sumažėjusios Brazilijos GP etapo organizatorių įmokos, o taip pat dviejų didelių rėmėjų pasitraukimo pernai metais F-1 pajamos sumažėjo 50 mln. dolerių.

Pranešime spaudai, kurį išplatino „Liberty Media“ ir kuris yra skirtas ekonominiams čempionato rodikliams, kalbama apie „Formula One Group“ (FOG) išlaidų didėjimą ketvirtajame praėjusių metų ketvirtyje,  o tai atsiliepė visų metų ekonominiams rodikliams.

FOG pajamos sumažėjo 1 proc. iki 1,8 mlrd. dolerių. C. Carey‘aus žodžiais, po to, kai „Liberty Media“ įsigijo „Formulę-1“, paaiškėjo, kad „du stambūs rėmėjai nutarė nebepratęsti sutarčių su mumis, o tai pat įvyko nepalankūs pasikeitimai galiojančiose finansinėse sutartyse, susijusiose su Brazilijos GP etapo organizavimu – tai paveikė ir metų rezultatus. Dėl to pajamos, gautos 2017 metais sumažėjo daugiau nei 50 mln. dolerių“.

Kartu lenktynių San Paule organizatoriai, kurie susidūrė su rimtais finansiniais sunkumais ir toliau „Liberty Media“ mokės vis mažiau.

„Mokestis už teisę rengti lenktynes šioje trasoje buvo sumažintas 2016 metais ir bus mažinamas per visą kontrakto galiojimo laiką iki 2020 metų, - sakoma „Liberty Media“ pranešime.- Šie susitarimai buvo pasiekti prie ankstesnės vadybos ir nėra tipiškas reiškinys ir neturi nieko bendro su kitų organizatorių kontraktais“.

Kompanijos, kurios atsisakė pratęsti rėmėjų kontraktus, pranešime neįvardytos, bet sprendžiant iš visko, kalba eina apie šveicarų bankų grupę UBS ir vokiečių draudimo kompaniją „Allianz“, vieną iš didžiausių pasaulio draudimo kompanijų. Kartu per tą laiką, kai F-1 vadovauja „Liberty“, naujų globalios ekonomikos lyderių tarp rėmėjų neatsirado.

„Formulės-1“ išlaidos padidėjo 47 mln. dolerių ir pasiekė 1,3 mlrd. dolerių – tai susiję su kompanijų, įeinančių į FOG, etatų skaičiaus padidinimu, pervažiavimu į naują biurą ir išplečiant aktyvumą marketingo srityje.

Ekonominių rodiklių suprastėjimas neišvengiamai sumažins ir komandų gaunamas prizines išmokas, kurios sudaro 68 proc. visų čempionato pajamų, o daugiausiai turėtų prarasti „Ferrari“ bei „McLaren“, kadangi dėl bonusų sistemos joms priklauso didesnė finansinio „pyrago“ dalis.

„Forbes“ duomenimis, pernai įmoka, kuri imama iš lenktynių organizatorių, vidutiniškai sudarė 30,4 mln. dolerių, tačiau suma smarkiai svyruoja priklausomai nuo konkrečių susitarimų su kiekvieno etapo organizatoriais: jei Monakas nemoka beveik nieko, tai Abu Dabis kasmet „Formulei-1“ perveda po 75 mln. dolerių. Daugumoje kontraktų yra numatyta įmoką kasmet didinti po 5 proc. , bet didžioji dalis derasi su „Liberty“ ir nori atsisakyti šios didinimo praktikos.

Kartu reformos, kurių ėmėsi naujieji „Formulės-1“ savininkai, neduoda greito ekonominio rezultato ir „Liberty Media“ tai gerai supranta.

„Situacija nepasikeis artimiausius 12 mėnesių, nors aš manau, kad jau šiais metais pamatysime teigiamų poslinkių. 2019 metais mes turėsime paspartinti pokyčius, 2020 m. – taip pat, - mano C. Carey‘us. – Procesas, tikėtina, vyks artimiausius trejus metus, mes nelaukiame geresnių rezultatų ir naujų rėmėjų iki 2020 metų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140