Spėjama, kad kontraktas dėl japoniškų jėgainių tiekimo tarp „Honda“ ir „Toro Rosso“ pradedant nuo 2018 metų buvo pasirašytas penktadienį, rugsėjo 8 dieną, - praneša portalas Motorsport- Total. Neva japonų kompanija iškėlė sąlygą: vietą italų komandoje iš Faenzos turi gauti Nobuharu Matsushita, dabar lenktyniaujantis „Formulėje-2“.
23 metų japonų piloto patirtis nėra didelė – jis dirbo per bandymus Vengrijoje prie „Sauber“ bolido vairo, bet dabar neatmestina, kad jis gaus galimybę sudalyvauti penktadienio treniruotėse.
Kol kas „Toro Rosso“ yra nepasiruošę paleisti Carloso Sainzo, apie tai eilinį kartą patvirtino komandos vadovas Franzas Tostas. Antra vertus, galimi įvairūs įvykių vystymosi scenarijai, tame tarpe toks, pagal kurį „Toro Rosso“ gali atsisakyti Daniilo Kvyato paslaugų.
Susitarimas tarp „Toro Rosso“ ir „Honda“ atveria galimybes „Red Bull“ komandai gauti gamyklinės japonų koncerno ekipos statusą nuo 2019 metų – viskas priklausys nuo to, kaip pasirodys japoniškos jėgainės, nuo kurių atsisakė „McLaren“ komanda, kitais metais.
Pagal vokiečių leidinio informaciją, „McLaren“ gali pasirašyti kontraktą su „Renault“ pirmadienį, nes tai patvirtina ekipos lenktynių direktoriaus Erico Boulliero žodžiai, kad viskas turi išsispęsti iki Singapūro etapo. Beje, oficialių pranešimų iki lenktynių savaitgalio pradžios vargu ar sulauksime.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |