Prieš naujo sezono pradžią „Red Bull“ tradiciškai iki paskutinio dirbdavo su mašina optimizuodami aerodinamiką – paskutines naujienas atveždavo arba bandymų pabaigoje ar net į pirmas lenktynes, bet kartais ne viską sugebėdavo laiku užbaigti. Jau buvo rašyta, kad šiemet komanda atsisakė nuo tokios praktikos ir nubrėžė paskutinį laiką, kada turi būti užbaigti darbai su mašina. „Red Bull“ lenktynių konsultantas Helmutas Marko yra patenkintas tuo, kaip viskas klostosi.
Helmtutas Marko: „Įprastai „Toro Rosso“ visuomet būna priekyje mašinos kūrimo procese – jie jau pereina prie bolido gamybos, kai „Red Bull“ dar tęsia projektavimo darbus. Mes atkreipėme dėmesį į praėjusių metų patirtį ir šįkart inžinieriams įvardijome paskutinė terminą, todėl mes neturime pagrindo jaudintis, ar bus mašina paruošta žiemos bandymų pradžiai. Pasak jo, lyginant su pernai, viskas vyksta dviem savaitėmis anksčiau.
Paskutinėse praėjusio sezono lenktynėse mes pasirodėme sėkmingai, tiesa, „Renault“ motoristai apribojo jėgainių galią dėl problemų su patikimumu. Dabar reikia įtvirtinti šią sėkmę.
Mes kol kas neturime kontrakto jėgainių tiekimui 2019 metais, bet nėra prasmės kažkur skubėti. „Honda“ aktyviai dirba ties jėgainėmis „Toro Rosso“ ekipai, nors atsilikimas nuo grafikų kol kas yra. „Mercedes“ varikliai turi daugiau pranašumo kvalifikacijoje, kai jie naudoja ypatingą režimą – dėl to jie stabiliai startuoja priekyje, nes aplenkti juos kai kuriose trasose praktiškai neįmanoma“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |