H. Marko: tenka sugrįžti prie baudų temos

H. Marko: tenka sugrįžti prie baudų temos
logo 2021 Rugpjūčio 08 d. 14:06, Pexels

Suvesdamas pirmosios šių metų „Formulės-1“ pasaulio čempionato dalies rezultatus, „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko neslėpė savo nusivylimo, jog jų komanda ne tik išbarstė savo turėtą pranašumą, bet ir atsidūrė besivejančių varžovus vaidmenyje.

Helmutas Marko: „Pirmoji sezono dalis buvo geresnė nei mes įsivaizdavome. Jei kalbėsime apie mašinos variklio bei važiuoklės efektyvumą, tai mes nė kiek neatsilikome nuo „Mercedes“. Maxas Verstappenas lenktyniauja su dideliu įkvėpimu, tai kol kas geriausias jo sezonas.

Vėliau jis pateko į rimtą avariją, beje, ne dėl savo kaltės, kai Silverstoune Lewisas Hamiltonas atsitrenkė į galinį jo bolido ratą. Dėl to Verstappenas išlėkė iš trasos ir tai buvo labai gąsdinantis momentas. Mes ne tik praradome užtikrintą pergalę, bet ir patyrėme materialinę žalą, vertinamą daugiau nei 1,5 mln. eurų.

Po kvalifikacijos Hungaroringe paaiškėjo, kad Maxo bolido variklis vis dėlto nukentėjo. Tai reiškia, kad kažkuriame sezono etape mums teks panaudoti ketvirtąją jėgainę, o tai reiškia baudą.

Kita vertus, prieš Vengrijos etapą mes buvome nusiteikę gana optimistiškai, nežiūrit į tai, kad „Mercedes“ Hungaroringe visada pasirodydavo labai gerai. Mes turėjome problemų su balansu, bet vis tiek važiavome lygiomis su jais. Bet kvalifikacijoje Hamiltonas griebėsi gudrybių ir greičiau žiūrėjo ne į trasą priekyje, o į galinio vaizdo veidrodėlius.

Tačiau prieš lenktynes, kurios prasidėjo ant šlapios trasos, mes buvome užtikrinti savimi, nes Maxas puikiai pilotuoja ant šlapios dangos. Tačiau Bottas išmušė iš trasos abi mūsų mašinas, kiekviena iš jų buvo pažeista. Mums kažkaip pavyko užlopyti Maxo bolido dešinę pusę, kai lenktynės buvo sustabdytos raudonomis vėliavomis, bet apie jokį normalų balansą negalėjo būti nė kalbos.

Antras Sergio Perezo variklis išėjo iš rikiuotės, kiek vėliau ir jam teks pereiti prie ketvirtos jėgainės, o tai sąlygos baudą. Dėl šių dviejų avarijų, kurios įvyko dėl „Mercedes“ sportininkų kaltės, mes praradome pirmavimą asmeninėje įskaitoje ir Konstruktorių taurėje“.

Už avariją Silverstoune Hamiltonas gavo tik 10 sek. baudą ir toks teisėjų sprendimas liko galioti po „Red Bull“ užklausos šią baudą peržiūrėti. H. Marko nuomone, tai dar labiau erzina tame fone, kad Vengrijoje buvo diskvalifikuotas Sebastianas Vettelis, kur lenktynininkas užėmė 2 vietą.

Vettelį diskvalifikavo už tai, kad jo automobilyje rado per mažai degalų. Mums tenka sugrįžti prie baudų neatitikimo fakto jų pasekmėms,- emocijų neslėpė austrų specialistas. - Suprantama, kodėl Sebastianui baigėsi benzinas: komanda, skaičiuodama degalų kiekį, remiasi tuo, kad viskas vyks normaliomis sąlygomis.

Bet kai Vettelis varžėsi su Estebanu Oconu, jis sunaudojo kažkiek daugiau degalų – panašiomis aplinkybėmis sportininkai visai negalvoja apie taupymą. Tačiau kaip tai sulyginti su pažeidimu, kurį padarė Hamiltonas?

Be to, po visų šių įvykių jis dar drįso padaryti pareiškimą, kad Fernando Alonso praktikuoja pavojingą vairavimo stilių. Iš tikrųjų, Alonso vairavo tiesiog puikiai, gynėsi idealiai, o tas, kuris praėjusiose lenktynėse išmušė iš trasos pagrindinį savo varžovą, leidžia sau daryti panašaus pobūdžio pareiškimus“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983