„Ferrari“ pilotas Kimi Raikkonenas teigė, kad liko nustebintas tuo, jog „Halo“ saugumo sistema neturėjo didesnės įtakos jo matomumui pilotuojant bolidą.
Sportininkas šiandien patraukė daugelio dėmesį į trasą ryte išvažiavęs su „Ferrari“ bolidu ant kurio buvo sumontuota minėtoji „Halo“ sistema. Komandos atstovų teigimu, tai tik prototipas, kuris mažai skiriasi nuo tos koncepcijos, kurią ketinama naudoti kitais metais.
[gallery id=1177 rand=rand]
„Vaizdas kiek kitoks. Priekyje vaizdas šiek tiek ribojamas, tačiau nemanau, kad tai galutinė šios sistemos versija. Sistemos įtaka vaizdui priekyje buvo stebėtinai maža“, – kalbėjo K. Raikkonenas.
„Taip, matomumas buvo truputi ribotas, tačiau ši sistema dar bus pakoreguota.“
„Ferrari“ komandos interpretuota ir sukurta saugos sistema buvo pagaminta iš anglies pluošto.
FIA atstovų teigimu, naujoji saugumo sistema bus sukurta iš lengvos, tačiau itin tvirtos medžiagos. Manoma, kad sistema bendrą bolido svorį turėtų padidinti iki 5 kg.
„Ferrari“ saugumo sistemą dar kartą ketina išmėginti penktadienį, kuomet komandos bolidą Barselonos trasoje pilotuos Sebastianas Vettelis.
[picture id=73370]