„Honda F1“ vadovo postą artimiausiu metu paliksiančio Yusuke Hasegawos teigimu, idėja leisti vienam pilotui per sezoną panaudoti tik tris variklius nėra protinga.
FIA prezidentas Jeanas Todtas anksčiau buvo prasitaręs, kad tokiai idėjai praeityje pritarė visos komandos, kurių dalis dabar yra kitokios nuomonės. Kadangi jų tarpe nėra bendro sutarimo, taisyklės nebus keičiamos, tad sportininkas per sezoną galės panaudoti tik tris variklius.
„Bus labai sunku ir ne vien tik mums. „Renault“ pernai taip pat turėjo problemų. Nemanau, kad tai protinga. Žvelgiant į viską iš techninės pusės, bus tikrai sunku“, - sakė Y. Hasegawa.
„Jei taupysime variklio pajėgumą, tada didelių problemų nekils. Jei variklio apsukos bus 2000 mažesnės, tokiu atveju tikrai viskas bus gerai. Bet kokia prasmė taip elgtis?“
Y. Hasegawa mano, kad šių metų taisyklės yra palankios „Mercedes“ ir „Ferrari“.
„Tam tikra prasme, taip. Mes apie tai kalbėjomės daugelį kartų. Kadangi per sezoną galėsime panaudoti tik tris variklius, juos pakeisti modifikuotomis versijomis galėsime tik du kartus. Tad nuo pat pradžių turime turėti gerą motorą, priešingu atveju turėsime tik dvi galimybes jį pakeisti geresniu.“
„Dabar turime padaryti viską, kad vienas variklis atlaikytų 7 lenktynes. Bet privalome ne tik gerinti patikimumą, bet ir tuo pačiu didinti pajėgumą.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |