Malaizijoje F. Alonso ir J. Buttonas buvo lėtesni už lyderius 2,5 sek. kiekviename rate – visa tai atsitiko dėl labai rimto jėgainės galios deficito.
Tarp Melburno ir Malaizijos etapų
„Honda“ pasiekė labai nemažo progreso, bet, kaip skelbia „Auto Motor und Sport“, dabar „Honda“ jėgos agregatai nusileidžia pagrindiniams konkurentams 125 AG. Neįvardintas šaltinis „McLaren“ komandoje patvirtino tokį atsilikimą, nors tiksliai atsilikimo ir neįvardijo, pasakydamas, kad „Honda“ jėgainės galia dabar yra daugiau nei 100 AG mažesnė nei pirmaujančių komandų“.
Kalbama, kad pagrindinė galios trūkumo priežastis yra labai nesėkminga motoro-generatoriaus
MGU-K konstrukcija. „
Honda“ šiuo metu ieško sprendimo, bet, kol jis dar nesurastas, tai trukdo ir tobulinti važiuoklę. Į Malaiziją „McLaren“ komandos inžinieriai buvo atvežę nemažai aerodinaminių naujovių – naują bolido nosį, dugną bei šoninius pontonus, bet dėl silpnos jėgainės negalėjo įvertinti šių naujų elementų efektyvumo.
Komandos pilotas Jensonas Buttonas sako, kad jėgaines galios trūkumas sukelia sniego gniūžtės efektą: „visi pilotai gali naudoti vienodą degalų kiekį, bet mes trasoje praleidžiame daugiau laiko su pilnai nuspaustu akseleratoriumi, todėl degalų sąnaudos pas mus būna didesnės. Todėl mums tenka benziną taupyti, o tai dar daugiau mažina mūsų greitį. Žodžiu, situacija labai sudėtinga, bet mes žinojome, kas mūsų komandos laukia“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).