Nežiūrint į nesėkmingą „Toro Rosso“ pasirodymą Kinijoje, „Honda“ jėgainių efektyvumas ir jų patikimumas lieka viena iš pagrindinių temų, kurios yra aptarinėjamos F-1 verslo klube bei spaudoje. Visų pirma todėl, kad nestabilūs „Toro Rosso“ komandos rezultatai nėra susiję su „Honda“ jėgainių galingumu – 4-toji Pierre Gasly vieta Bahreine tai tik patvirtina.
Visa tai yra geros naujienos ne tik „Toro Rosso“, bet ir „Red Bull“ komandai, kuriai svarbu suprati, kiek perspektyvus yra bendradarbiavimas su „Honda“. Jei su japoniškais varikliais viskas bus gerai 2018 metais, o japonų motoristai parodys ne tik norą aukštiems rezultatams, bet ir sugebėjimą jų pasiekti, tai negalima atmesti, kad 2019 metais pagrindiniu „Honda“ klientu taps komanda iš Milton –Kinso.
Kol kas „Red Bull“ atsisako nuo komentarų šia tema ir reikia spėti, laukia kur įtikinamesnių įrodymų, kad „Honda“ produkcija yra konkurencinga. Visai įmanoma, kad jie juos gaus jau Kanadoje. „Toro Rosso“ komandos vadovo Franzo Tosto žodžiais, „jėgos agregato efektyvumas bus padidintas Kanados GP etapui. Aš įsitikinęs, kad jis išaugs, ypač jei kalbėsime apie antrosios sezono dalies lenktynes kai modernizacijos planai, sukurti „Honda“ ir mūsų specialistų, bus realizuoti“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |