IndyCar. S. Dixonas Finikse išbandė „Halo“ alternatyvą (8)

IndyCar. S. Dixonas Finikse išbandė „Halo“ alternatyvą
logo Vasario 10 d. 00:26, IndyCar

Šią savaitę Finikse (JAV) vykstančių „IndyCar“ bandymų metu „Ganassi“ pilotas Scottas Dixonas išbandė amerikiečių sukurtą „Halo“ apsaugos sistemos alternatyvą ir liko ja patenkintas.

Sportininkas, su daugeliui vis dar neįprasta sistema ant lenktynių bolido, trasoje apsirodė tris kartus: dieną, saulei leidžiantis ir sutemus.

Po bandymų S. Dixonas teigė nesusidūręs su jokiomis rimtesnėmis problemomis, bet prakalbo apie sistemos pakeitimus, kuriuos reiktų atlikti ateityje.

[youtube id=dAN59VLV_Ww]

„Žiūrint pro tokį gana storą daiktą viskas atrodo truputi kitaip. Tikėjausi, jog vaizdas bus labiau iškraipytas, bet nieko panašaus nebuvo. Neturėjau jokių problemų nei tada kai švietė saulė, nei šviečiant dirbtiniam apšvietimui“, - įspūdžiais dalinosi S. Dixonas.

„Tyla bolide buvo keisčiausias dalykas. Nebuvo to garso, kurį tu girdi kai vėjas pučia tiesiai į tavo šalmą. Buvo labai ramu. Jausmas toks, lyg važiuotum su prabangios klasės automobiliu.“

„Turime išspręsti aušinimo problemą. Su šia sistema vėjas nepatenka į bolido vidų. Bet „IndyCar“ vyrukai puikiai padirbėjo. Žinoma, yra dalykų, kuriuos dar reikia patobulinti, bet savo darbą jie atliko tikrai gerai.“

[gallery id=1296 rand=rand]

S. Dixono teigimu, prieš pradedant naudoti sistemą varžybų metu, ją būtinai reikia išbandyti ne tik ovalo, bet ir kito tipo trasose.

„Į viską žiūri pro gana storą gabalą medžiagos, tad akims reikia truputi laiko, kad apsiprastu prie kitokio vaizdo. Manau, kad būtų įdomu išbandyti šią sistemą miesto trasoje, kur galėtume sužinoti, kaip viskas atrodo atvažiuojant į vieną ar kitą posūkį. Bet kol kas neturėjome jokių rimtesnių problemų.“

[youtube id=20uRK5bhhIA]

Komentarai (8)


rmntz
| Vasario 11 d. 15:56
Per lietų dar geriau nei halo ar visai atvira kabina. Visi kas vairavo kabrioletą žino, jog važiuojant bent kiek greičiau vanduo nepatenka į vidų.
Naivus Kvailys
| Vasario 11 d. 12:34
kipshas999
| Vasario 11 d. 10:49

panasia apsauga siule ir F1,bet tokio tipo apsauga nesaugo galvos jei tarkim atskristu atitrukes ratas,o ir per lietu turetu but nekas,todel pasirinko halo...nei viena nei kita sistemos nieko gero bereikalingas isvaizdos darkymas

Tokios apsaugos atsisake, nes buvo per mazai isbandyta. Tokia apsauga siule Red Bull, bet FIA pasirinko savo varianta.
kipshas999
| Vasario 11 d. 10:49
panasia apsauga siule ir F1,bet tokio tipo apsauga nesaugo galvos jei tarkim atskristu atitrukes ratas,o ir per lietu turetu but nekas,todel pasirinko halo...nei viena nei kita sistemos nieko gero bereikalingas isvaizdos darkymas
Raketa
| Vasario 10 d. 21:32
O kaip tas stiklas atrodys po n ratų kai bus aplipęs ratų guma, tepalais ir dar velniai žino kuom. Juk plėvelės kaip ant šalmo stiklo neuždėsi, bet šiaip atrodo estetiškiau negu halo.
| Vasario 10 d. 17:47
o lyjant
rmntz
| Vasario 10 d. 12:11
Atrodo puikiai, ir netgi pilotam patogiau tiek triukšmo tiek ir vaizdo prasme.
Gambini
| Vasario 10 d. 10:38
Skonio reikalas turbut, bet atrodo zymiai estetiskiau uz ta Halo. Paprastai f1 yra techniniu pasiekiniu virsune, bet, manau, amerkikieciaii si karta rado geresni sioje srityje sprendima nei Europa su visa FIA. Halo tragiskai baisus. Nezinau kaip reikes iprast.
Klepsidra
| Vasario 10 d. 08:05
atrodo kaip normalus bolidas, o ne su tapkes dalimi