Iš pradžių „Mercedes“ bolido šokinėjimą laikė nerimta problema

Iš pradžių „Mercedes“ bolido šokinėjimą laikė nerimta problema
logo 2022 Gruodžio 26 d. 14:10, Pirelli

Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew'as Shovlinas prisipažino, kad iš pradžių komanda keistą W13 bolido tiesiosiose laikė nereikšminga problema.

Lewisas Hamiltonas parodė geriausią laiką per pirmąją žiemos bandymų sesiją Barselonoje 2022 metais – tiesa, tam reikėjo kiek padidinti mašinos prošvaisą ir papildomai dugną sutvirtinti metaliniais strypais – be šių priemonių automobilis stipriai šokinėjo važiuojant tiesiąja dideliu greičiu.

Tačiau tuo metu komandoje niekas bolido svyravimo efekto nelaikė labai rimta problema. Pasak A. Shovlino, šis reiškinys buvo pastebėtas dar pirminiuose bandymuose, kurie vyko dviem savaitėmis anksčiau Silverstoune smarkiai lyjant.

Buvo manoma, kad visos problemos išsispręs perėjus prie W13 versijos be pontonų, kurią tuo metu „Mercedes“ slėpė nuo pašalinių akių ir pradėjo naudoti tik per antruosius žiemos bandymus Bahreine. Tačiau paaiškėjo, kad nepageidaujamas svyravimo efektas tapo dar stipresnis.

Kova su bolido svyravimu tiesiosiose tapo pagrindine „Mercedes“ užduotimi 2022 metais ir tik rudens viduryje sidabrinė mašina pradėjo važiuoti pakankamai greitai – tačiau laikas buvo prarastas, o ir kitiems atnaujinimams neužteko nei resursų, nei pinigų.

„Per pirminius bandymus Silverstone mes atsidūrėme audros sūkuryje, - aiškino A. Shovlinas. - Sunku įsivaizduoti blogesnes sąlygas, nei buvo ten. Tai ir neleido mums visko nuodugniai patikrinti. Bet mes pastebėjome, kad W13 šokinėja tiesiosiose, tas pats buvo ir Barselonoje. Taigi, mums teko padidinti klirensą. Panašių darbų pradžioje jūs visada turite padėti būtent nuo šito.

Silverstoune mes pabandėme pažeminti bolidą iki normalios prošvaisos lygio ir pamatėme neįprastą automobilio elgesį. Tačiau tuo momentu iki galo dar nesupratome, kas vyksta ir kokios yra to priežastys.

Todėl Barselonoje reikėjo išsiaiškinti – kame yra reikalas ir kaip galima sumažinti šį negatyvų efektą. Įprastai tokiais atvejais yra didinamas klirensas, laikinai aukojant greitį ir bandoma viską subalansuoti.

Bazinės važiuoklės charakteristikos buvo apspręstos kur kas anksčiau ir mes tuo metu jau rengėme pirmąjį W13 atnaujinimo paketą pirmajam etapui.

Jei ne ta problema... Barselonoje tarsi jautėme: „Taip, objektyviai mes nesame patys greičiausi, bet tempas šiaip yra neblogas. Galvojome, jog nauja Bahreino trasos konfigūracija dar pridės bolidui greičio.

Bet kai mes mašinoje sumontavome absoliučiai visas detales, šokinėjimas pasiekė visai kitą lygį. To pagreitėjimo, kurio mes tikėjomės, visiškai nebuvo. Teko dar smarkiau didinti klirensą, kad bent kažkiek susitvarkyti su svyravimu tiesiosiose“.

„Mercedes“ sezoną užbaigė trečioje Konstruktorių taurės įskaitos vietoje, o George'as Russellas atnešė komandai vienintelę pergalę 2022 metais – Brazilijoje.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140