Italų spauda: „Ferrari“ yra griuvėsiuose (21)

Italų spauda: „Ferrari“ yra griuvėsiuose
logo Spalio 10 d. 12:09, Ferrari

Po Japonijos GP etapo Sebastianas Vettelis teturi tik teorinius šansus iškovoti pasaulio čempiono titulą, tačiau jau kitame etape Ostine Lewisas Hamiltonas gali sau garantuoti titulą. Suvesdama lenktynių Suzukoje rezultatus, italų spauda nepasigailėjo Sebastiano ir jo komandos.

„Ferrari“ yra griuvėsiuose, - rašo „La Gazzetta  dello Sport“. – Komandoje klysta strategijos specialistai, silpnas lenktynininkas, kuris nesimoko iš savo klaidų, vadovas, viešai kritikuojantis savo bendradarbius ir lėta mašina. Iki etapo Monzoje sunku buvo nuspėti, kad komanda atsidurs tokioje beviltiškoje padėtyje“.

Ne mažiau kritikos išreiškė ir „Corriere della Sera“: Vokiečių pilotas į savo kolekciją pridėjo dar vieną siaubingą klaidą, kuri sugriovė viską, kas buvo pasiekta po fantastiško starto. Šios klaidos – keturiskart pasaulio čempiono, kuris pergyvena krizę, pasimetimas“.

Panašiai situaciją įvertino ir „La Repubblica“: „Tuo metu, kai Hamitonas yra arti Juano Manuelio Fangio rekordo pakartojimo, „Ferrari“ patiria eilinę nesėkmę. Vettelis pasirinko patį blogiausią momentą, kad pralaimėtų, o komandos vadovas Maurizio Arrivabene kritikuoja savus darbuotojus“.

Trumpai, bet tvirtai situaciją apibūdina „La Stampa“: „Gali būti, kad tai – nesėkmių virtinė, tačiau faktas akivaizdus – Sebastianas Vettelis nustojo veikti teisingai“.

Komentarai (21)


mariusis
| Spalio 11 d. 11:40
adameitas
| Spalio 11 d. 10:29

Klepsidra> nelygu ką vadinsi krize. Jei vadinti krize situacija kai komanda lieka be jokio titulo tada taip ferai ilgoje krizėje. Bet aš labiau krize laikau Williams (jau gal net ne dabar, bet prieš kokius gal 5 metus) ar Mclaren situaciją kai stipri komanda tampa nebekonkurencinga. Pagal mane komanda ilgesniu krizių modernioje F-1 kaip ir neturėjo. Per paskutinius 20 metų sugebėjo išbūti1-2 pagal pajėgumą su kelių metų išimtimi, bet niekada nenukrito žemiau trečios vietos (3 b8davo max 1 metus). Dabartinė ferarri krizė labiausiai susijusi su Vetelio asmenine krize. Bolidas vis dar 2 pagal pajėgumą. Aišku gal ir yra tos trinties viduje, bet ji tikrai bus greitu laiku išspręsta. Realiai priežastis kodėl ferarri nepaėmė titulo per paskutinius 9 metus yra pačios F-1 "krizė". Kaip tu sakai nepataikyta su bolidu ir amen. Čia panašiai kaip su Seimo rinkimais, po kelių mėnesių pamatai, kad nepataikyta ir nieko negali padaryti likusius 4 metus. Dabar belieka sulaukt kas pataikys su bolidu 2021 m. O gal netyčia visom pusėm nušvis protas:)

Na 2014 metais buvo 4 pagal pajėgumą, williams tada net buvo aukščiau. Atsigauna ferrari per du metus matom dėsningai, bet gale sezono vis užbuksuoja tiek patys tiek ne.1. Kitais metais gali būti lygus su mercedes, bet vettelis ne tas draiveris kaip matom, kuris gali šiuo metu vesti į čempionus. Gal Leclercas galės, matysim.
adameitas
| Spalio 11 d. 10:29
Klepsidra> nelygu ką vadinsi krize. Jei vadinti krize situacija kai komanda lieka be jokio titulo tada taip ferai ilgoje krizėje. Bet aš labiau krize laikau Williams (jau gal net ne dabar, bet prieš kokius gal 5 metus) ar Mclaren situaciją kai stipri komanda tampa nebekonkurencinga. Pagal mane komanda ilgesniu krizių modernioje F-1 kaip ir neturėjo. Per paskutinius 20 metų sugebėjo išbūti1-2 pagal pajėgumą su kelių metų išimtimi, bet niekada nenukrito žemiau trečios vietos (3 b8davo max 1 metus). Dabartinė ferarri krizė labiausiai susijusi su Vetelio asmenine krize. Bolidas vis dar 2 pagal pajėgumą. Aišku gal ir yra tos trinties viduje, bet ji tikrai bus greitu laiku išspręsta. Realiai priežastis kodėl ferarri nepaėmė titulo per paskutinius 9 metus yra pačios F-1 "krizė". Kaip tu sakai nepataikyta su bolidu ir amen. Čia panašiai kaip su Seimo rinkimais, po kelių mėnesių pamatai, kad nepataikyta ir nieko negali padaryti likusius 4 metus. Dabar belieka sulaukt kas pataikys su bolidu 2021 m. O gal netyčia visom pusėm nušvis protas:)
Klepsidra
| Spalio 10 d. 21:19
adameitas
| Spalio 10 d. 14:15

neskubėčiau "šokti ant ferarri lavono". Taip padėtis prasta, bet taip yra buvę ir praeityje ir tos krizės ilgai nesitęsdavo. Vetelis dar turi metus lyginant su Alonso nors pergalių jau dabar turi iškovojęs daugiau taip, kad ferai nenuėjo į "minusą". Visai gali būti, kad ferarri kitais metais turės stipriausią pilotų porą per paskutinius dešimt metų, gal net stipriausią peletone.
Realiai f-1 prisižaidė su visais tais pakeitimais. Kas privedė iki to, kad dabar turim komandų "eras" ir jas galima bandyti pakeisti tik vėl ir vėl radikaliai keičiant reglamentą. Kitas klausimas yra bolidų patikimumas. Mano manymu jis yra tiesiog per didelis, kas irgi nepadidina intrigos. Gal reiktų daugiau žvyro zonų? Arba grąžinti vieno rato kvalifikaciją? Ir aišku tas nuolatinis padangų ir kuro taupymas..
Per visus tuos 22 metus kuriuos žiūriu f-1 labiausiai patiko pradinis 1996-2008 m. periodas. Išmetus Schumacherio dominavimą su ferais tame periode buvo daug daugiau gėrio negu dabar: lenktynės per lietų, charizmatiški pilotai, intrigos čempionate, normali kvalifikacija, kuro papildymas, padangų "karai" ir t.t.
Nežinau gal čia taip yra todėl, kad tada jaunesnis buvau:)

kriziu Ferrari buvo daug ir jos tesdavosi. Pvz, ka Ferrari veike 2009-2014? Realiai net iki 2016. Ka veike nuo 1979 iki 2001 kol Schumacheris vel atveze titula? Kad Vettelis stipus - taip, bet kas Leclerc'a stiprumo etalonu padare nzn, bet paziuresim kitamet.
F1 visada prisizaidzia su pakeitimais - tiesiog reikia buti tuo, kuris pataiko. Liudniausia, kad pakeitimai daromi ir toliau, nors testinumas visada reiksdavo mazesnius gap'us tarp komandu. Patikimumas ir klaidu nebuvimas tikrai daug ka pakeite ir vienos klaidos ar gedimo kaina pasidare didele - Vettelis jau ta zino.
Del 1996-2008 periodo visiskai pritariu - buvo charakteriai, buvo atvira kova, o ne tik traukiniai vienas paskui kita ir undercut'ai.
ddt
| Spalio 10 d. 18:37
adameitas
| Spalio 10 d. 14:15

neskubėčiau "šokti ant ferarri lavono". Taip padėtis prasta, bet taip yra buvę ir praeityje ir tos krizės ilgai nesitęsdavo. Vetelis dar turi metus lyginant su Alonso nors pergalių jau dabar turi iškovojęs daugiau taip, kad ferai nenuėjo į "minusą". Visai gali būti, kad ferarri kitais metais turės stipriausią pilotų porą per paskutinius dešimt metų, gal net stipriausią peletone.
Realiai f-1 prisižaidė su visais tais pakeitimais. Kas privedė iki to, kad dabar turim komandų "eras" ir jas galima bandyti pakeisti tik vėl ir vėl radikaliai keičiant reglamentą. Kitas klausimas yra bolidų patikimumas. Mano manymu jis yra tiesiog per didelis, kas irgi nepadidina intrigos. Gal reiktų daugiau žvyro zonų? Arba grąžinti vieno rato kvalifikaciją? Ir aišku tas nuolatinis padangų ir kuro taupymas..
Per visus tuos 22 metus kuriuos žiūriu f-1 labiausiai patiko pradinis 1996-2008 m. periodas. Išmetus Schumacherio dominavimą su ferais tame periode buvo daug daugiau gėrio negu dabar: lenktynės per lietų, charizmatiški pilotai, intrigos čempionate, normali kvalifikacija, kuro papildymas, padangų "karai" ir t.t.
Nežinau gal čia taip yra todėl, kad tada jaunesnis buvau:)

+1, bet kita vertus, tada nebuvo f-1.lt, tai tiesiog apie viska turejai savo nuomone, o ne skaitydavai saves nemylinciu gnydu issiliejimus komentaruose :) Priimdavai pasauli toki, koki matydavai pats.
Klepsidra
| Spalio 10 d. 16:01
masinukas
| Spalio 10 d. 15:44

sektos lyderis visiškai pakvaišo, ar taip dėl to, kad sektos čempionas iš vis nebevažiuos F-1? koks liūdnas bus kitas sezonas sektai, nebebus ko garbinti komentaruose ir reiks laukti kokios ferrari klaidos, kad galėtum savo kvailas mintis vėl rašyti komentaruose. Stiprybės tau sektante

as garbinu tik viena - glusus is paralelines visatos. bet dziugu, kad supranti nors tiek, kad ferrari klaidos ilgai laukti neteks
Sharingan
| Spalio 10 d. 15:52
masinukas
| Spalio 10 d. 14:02

Sekta vėl lenda į eterį, gal pažiūrėkit kaip Misteris 0.6 su McGelda japonijoj dirvas akėjo, nieko nepridursi pro artojas jis. O kas dėl Italų žiniasklaidos, tai jie visada buvo didžiausi kritikai, nieko nuostabaus, kad pralaimėjus čempionatą prasideda purvo pylimas. Čia panašiai kaip lietuviams pralošti krepšinio čempionate ir nekovoti dėl medalių, tada irgi lenda 2,7 milijono egzpertų aiškint kaip lietuviai krepšinio nemoka lošti

Pamiršai kad Kimi irgi pasivėžino per dirvas? Priminsiu - end of lap 1. O Vetelio spinas nesiskaito - skaitytųsi jei ten būtų ne asfalto zona o žolė.
masinukas
| Spalio 10 d. 15:44
Klepsidra
| Spalio 10 d. 15:28

dar vienas titulas Ferrariui. juk pagrinde Ferrari problema - Alonso. buciuokit sienas ir kitu sonus su Vetteliu, asilai.

sektos lyderis visiškai pakvaišo, ar taip dėl to, kad sektos čempionas iš vis nebevažiuos F-1? koks liūdnas bus kitas sezonas sektai, nebebus ko garbinti komentaruose ir reiks laukti kokios ferrari klaidos, kad galėtum savo kvailas mintis vėl rašyti komentaruose. Stiprybės tau sektante
Klepsidra
| Spalio 10 d. 15:28
Stinger
| Spalio 10 d. 15:20

Ble gerai čia suskaudo, ane. Iškart +3 titulai Alfonsui.

dar vienas titulas Ferrariui. juk pagrinde Ferrari problema - Alonso. buciuokit sienas ir kitu sonus su Vetteliu, asilai.
Stinger
| Spalio 10 d. 15:20
Klepsidra
| Spalio 10 d. 14:09

ble koki gera cia dejai - iskart visus Vettelio sienu buciavimu nuplove tas vaziavimas per pieva Japonijoje. su titulu!

Ble gerai čia suskaudo, ane. Iškart +3 titulai Alfonsui.
SatanKlaus
| Spalio 10 d. 15:02
Palaikau italų spaudą...
×