J. Todtas: greitai mes pristatysime naują variklių reglamentą

J. Todtas: greitai  mes pristatysime naują variklių reglamentą
logo 2018 Rugsėjo 17 d. 12:16, Virgin

Dar prieš Belgijos GP etapą „Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas kalbėjo, kad naujas jėgos agregatų reglamentas, kuris turi įsigalioti nuo 2021 metų, gali būti atidėtas. Tačiau FIA prezidentas Jeanas Todtas pareiškė, kad naujojo reglamento kūrimas jau beveik užbaigtas ir greitai jis bus paskelbtas.

Jeanas Todtas: „Mes norime, kad pilotai kovotų visoje lenktynių distancijoje ir kad negirdėtumėme iš jų skundų, kad tenka sumažinti greitį, nes reikia taupyti degalus. Šito reikia išvengti. Mes padidinome degalų suvartojimą, kadangi nenorime girdėti, kad lenktynininkams tenka eiti į kompromisą naudojant variklį, kad jie sutilptų į techninio reglamento parametrus. Nauji parametrai buvo suderinti vienbalsiai. Mes norėjome pristatyti naują jėgainių reglamentą liepos pabaigoje, bet nespėjome.

Nesinori vien veikti tai, kad kalbėti vien apie būsimą techninį reglamentą. Mes ruošiamės pristatyti reglamento sportinę ir komercinę dalis 2021 metams, o tai reikia, kad tai priklauso ne vien nuo FIA. Kalba apie „Liberty Media“ ir apie diskusijas su komandomis, bet mes jau labai arti to, kad greitai viską užbaigtumėme. Tai jau konkrečios datos klausimas. Aš pripažįstu, kad mes truputį užtempėme terminus, bet greitai visos derybos bus baigtos ir mes apie viską pranešime“.

Kartu Jeanas Todtas pridūrė, kad jis nelaukia „Formulėje-1“ naujo variklių tiekėjo: „Aš visuomet pesimistiškai žiūrėjau į tai, kad dėl specifinio „Formulės-1“ reglamento čempionate gali būti daugiau kaip keturi jėgainių tiekėjai. Mano galva, tas faktas, kad dešimčiai komandų jėgaines tiekia keturi gamintojai, tai yra puikus pasiekimas.

Mano prioritetas yra tas, kad šie keturi tiekėjai išliktų. Aš visuomet sakiau, kad jų atžvilgiu būtų nesąžininga keisti reglamentą tam, kad pritrauktumėme dar ką nors. Išeitų, kad jiems tektų atsisakyti visų investicijų, padarytų per daugelį metų, jei reglamentą pakeisti vien tam, kad į čempionatą ateitų dar vienas gamintojas, maksimum – du.

Būtų didelis pasiekimas, jei visi keturi tiekėjai pasiliktų. Dar vienas gamintojais išreiškė susidomėjimą. Ten pareiškė, kad negalvoja apie 2021 metus, bet jiems labai svarbu žinoti, koks bus reglamentas, kadangi ateityje „Formulė-1“ jiems gali kelti labai rimtą susidomėjimą“.

Išvakarėse tapo aišku, kad „Michelin“ atsisakė dalyvauti konkurse padangų tiekimui nuo 2020 iki 2023 metų. Pagal gandus, be „Pirelli“, pretendentu yra korėjiečių kompanija „Hankook“, šiuo metu tiekianti padangas „Formulei-3“ ir DTM. Jeanas Todtas nesiėmė atskleisti smulkmenų, bet patvirtino, kad pretendentų yra ne vienas: „Aš kol kas neturiu sąrašo tų, kad pateikė paraiškas konkursui, bet aš žinau, kad paraiška yra ne viena. Dar rugpjūčio pabaigoje aš žinojau, kad „Michelin“ nesiruošia dalyvauti konkurse“.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983