Kalbėdamas apie F-1 hibridinių variklių taisyklių sudėtingumą, FIA prezidentas Jeanas Todtas teigė, kad buvo nueita per toli. Prancūzas mano, kad gamintojams „Formulė-1“ turi būti technikos tobulinimo ir sporto kombinacija.
FIA ir F-1 atstovai ruošia naujas taisykles, kurios įsigaliotų nuo 2021 m. Kaip jau buvo skelbta anksčiau, ateityje ketinama atsisakyti MGU-H.
„Manau, kad norėjome pasiimti viską, kas geriausia iš dabartinių taisyklių ir viską supaprastinti. Šiuolaikinis F-1 variklis - tikras technologijos meno kūrinys. Bet sporto sirgaliui galbūt ne to reikia. Tai nėra tas dalykas, kuris geram čempionatui būtų būtinas“, - kalbėjo J. Todtas.
„Svarbu, kad turime iš ko pasimokyti ir pasiūlyti kažką paprastesnio. Man, kaip jau esu sakęs anksčiau, automobilių sportas iš vienos pusės yra šou. Bet to nepakanka. Tai turi būti laboratorija. laboratorija gamintojams, laboratorija komandoms, laboratorija, kurioje įgytas žinias būtų galima pritaikyti kuriant ir gaminant įprastus automobilius. Būtent tai dabar ir vyksta.“
„Manau, kad su dabartinėmis variklių taisyklėmis buvo nužengta truputi per toli. Tokiu atveju reikia būti pasiruošusiam žengti žingsnį atgal. Esu įsitikinęs, kad ateityje F-1 varikliai bus labai geri ir be MGU-H.“
J. Todto teigimu, naujosios variklių taisyklės turėtų būti paskelbtos artimiausiu metu.
„Su variklių taisyklėmis esame stipriai pasistūmėję į priekį. Jas paskelbsime iki sutartos datos. Tikiuosi, kad jos sudomins naujus gamintojus. Susidomėjusių yra. Tačiau tarp susidomėjimo ir įsipareigojimo yra didžiulis skirtumas.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3896 |
2. | Tadas Misevičius | 3858 |
3. | fandom | 3858 |
4. | ramasgo | 3856 |
5. | Valode | 3850 |