K. Raikkonenas prašo FIA skirti griežtesnes baudas (8)

K. Raikkonenas prašo FIA skirti griežtesnes baudas
logo Lapkričio 06 d. 22:38, Ferrari

Kimis Raikkonenas pasisakė, jog norėtų, kad FIA skirtų griežtesnes baudas už taisyklių pažeidimus.

Vienas iš labiausiai kritikuojamų FIA sprendimų yra, kad jie neturi tikslios nuobaudų sistemos ir priima sprendimus tik įvykus nusižengimams. 

Tai priveda prie to, kad pilotai mano, kad būna nubausti per griežtai už mažus nusižengimus, bet suomis tam nepritaria ir mano, kad FIA turėtų būti griežtesnė.

„Tai yra perdaug atsitiktinis vertinimas, mes negalime sakyti, kad tai yra per daug griežta. Jei jie būtų griežtesni tada, kai to reikia, tada jiems nereikėtų aiškintis kitose situacijose. FIA turėtų būti stipresnė ir sustabdyti visus kvailus poelgius, tuomet nereikėtų rūpintis mažesnėmis nuobaudomis. Kartais jie priima gerus sprendimus, kartais ne. Tai yra atsitiktinumas“, - kalbėjo suomis.

Taip pat šis pridėjo: „Jiems reikia aiškių ribų daugumoje aspektų, tuomet viskas pasikeistų. Niekas nesielgtų kvailai. Jie neturėtų duoti tik 5 ar 10 sekundžių baudos už kiekvieną pašėlusį pažeidimą. Tai atrodo griežta, tačiau tai nėra ta nuobauda, kurios reikėtų tikėtis už tokius dalykus. Vienose lenktynėse tu už kažką gauni baudą, o kitose lenktynėse kažkas padaro tą patį ir jis negauna už tai nieko. Tai atrodo pakankamai kvaila. “

Komentarai (8)


SliMMaz
| Lapkričio 08 d. 10:16
Reikia gryzt prie tu laiku kai baudas buvo privaloma atlikt per 3 ratus nuo paskyrimo nes dabar cirkas kai padarai pazeidima ir turi 20 ratu atlost tas 5-10sek. tai kur ta bauda galutiniam variante? Montoyai kadaise juoda veliava parode uz tai, kad persedo i atsargini, o dabarties isienauji puse peletono starte gauni 2 baudos taskus+ 5 pozicijas starte.
burzumas
| Lapkričio 07 d. 20:24
Tereikia TVARKOS, kad niekam neiskiltu jokiu klausimu:) Kame cia bedos?:)
augis.lt
| Lapkričio 07 d. 20:01
masinukas
| Lapkričio 07 d. 13:33

Manau Kimis norėjo pasakyti, kad FIA reikia aiškiai apibrėžti taisykles ir baudas, nes FIA tokius pačius nusižengimus dažnai skirtingai įvertina ir duoda skirtingas baudas. Padarei nusižengimą turėk 30 sec baudą, o ne padaro nusižengimą ir tada investigating ir FIA medituoja 15 min, o tada šauna baudą iš oro, kuri beja kiek vieną kartą skirtinga

na gal netgi ne taip (žinoma čia mes tik postringaujaum kai mus atrodo), bet... mintis gal būtų tokia... pilotas su greitesniu bolidu kovoje už vietą išstūmė ar pats išvažiavo iš trasos ribų ir tuom pakilo pozicijoje, teisėjai greit sureagavo ir skyrė jam pvz 5 ar 10 sek baudą, pilotas ją galės atlikti "pituose", bet dėl bolido persvaros visa ta bauda palieka niekinė, nes jis būna jau toli nutolęs nuo to piloto su kurio turėjo incidentą. Mano manymu, jei įvyko incidentas... 3 ratų intervale teisėjai priima sprendimą kaltas ar ne, jei taip, tai 3 ratų intervale atstovėti baudą savo bokse be teises pasikeisti ratus. Tokiu būdu tikimybė nusiristi į 13-18 vietą labai didelė o "irtis" iš jos bus smagu ir prizinė vieta jau žiauriai sunkiai piešiasi... Manau visada lenktynės yra rizika, bet kvaila ar nepamatuota rizika, kuri gadina lenktynes kitiems neturėtų būti toleruojama...
kart
| Lapkričio 07 d. 19:47
Kimis daug nekalba, bet kaip prakalba, tai tiesiai i desimtuka.
masinukas
| Lapkričio 07 d. 13:33
Manau Kimis norėjo pasakyti, kad FIA reikia aiškiai apibrėžti taisykles ir baudas, nes FIA tokius pačius nusižengimus dažnai skirtingai įvertina ir duoda skirtingas baudas. Padarei nusižengimą turėk 30 sec baudą, o ne padaro nusižengimą ir tada investigating ir FIA medituoja 15 min, o tada šauna baudą iš oro, kuri beja kiek vieną kartą skirtinga
pergalingas
| Lapkričio 07 d. 11:56
siaip tai as isvis pries tas taisykles. na turiu omenyje apie tas naujasias. keisti vaziavimo krypti besiginant tik karta, stapdymo zonoje nekeisti vaziavimo krypties ir tt. Gal but su Kimi sutikciau kad reiktu grieztinti bausmes, bet tik uz tycinius veiksmus. Dabar beveik uz visus incidentus 90% baudzia, nesvarbu ar tai ivyko netycia ar tycia. labai retas atvejis kai teiseju verdiktas buna - lenktyninis incidentas. Lenkimo metu kliudant varzova iskart gausi bauda (beveik visada). Man tai neprimena lenktyniu. Ypac kai kalbame apie F-1 o ne apie jaunimo serijas. Tegul tas taisykles FIA integruoji i jaunimo serijas kur lenktyniauja jaunimas, mazesni vaikai. Bet kai kalbame apie suaugusiu sporta, F-1 - auto karalienes lenktynes, turetu buti daugiau kovos ir kontaktu. Nesakau apie tycinius variantus, kad taranuot kita bolida. Uz tycinius veiksmus galetu taikyti ir diskvalifikacija uz ka as visiskai sutikciau. Bet kai uzkabina nosies galiuku kita bolida pats nukrenta i gala, aisku sugadina ir kitam lenktynes (aisku toks jau tas sportas) reiktu nebausti pilotu ir leisti jiems rizikuoti.
Gintokas
| Lapkričio 07 d. 10:17
Teisinga Kimi kalba.
Sharingan
| Lapkričio 07 d. 09:44
Vyro kalba
×

F-1.lt pulsas