Praėjęs Ispanijos GP etapas buvo gana įdomus, iš dalies tai susiję su tuo, kad Katalonijos trasos pagrindinė DRS zona buvo padidinta 100 metrų. Dabar FIA planuoja šią patirtį išplėsti ir į kitas trasas.
Lenktynių Barselonoje metu buvo užfiksuota 18 sėkmingų lenkimų, bet to buvo nemažai bandymų, kurių pilotams nepavyko atlikti iki galo. Tarp labiausiai įsimintinų momentų – kai Lewisas Hamiltonas aplenkė Sebastianą Vettelį starto- finišo tiesiosios pabaigoje panaudodamas DRS. Beje, šis manevras, nulėmęs lenktynių baigtį, iš dalies buvo susijęs ir su tuo, kad minkštųjų padangų, su kuriomis važiavo Hamiltonas ir vidutinių, kurios stovėjo ant Vettelio bolido, greičio skirtumas buvo apie 2 sekundės. Ankstesnėje lenktynių stadijoje Sebastianui analogiškoje situacijoje pavyko aplenkti Valtteri Bottą.
Kaip praneša „Auto Motor und Sport“, FIA ekspertai, išanalizavę per Ispanijos savaitgalį surinktą informaciją, svarsto galimybę pratęsti DRS zonas tokiose trasose kaip Silverstonunas, Hungaroringas, Suzuka ire Yas Marina ir dar keliose.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |