Komandos pasirinko padangas F-1 etapui JAV (1)

Komandos pasirinko padangas F-1 etapui JAV
logo Spalio 10 d. 01:16, Pirelli

„Pirelli“ paskelbė, kokias padangas savo pilotams, F-1 etapui JAV, parinko čempionate dalyvaujančios komandos.

Šį kartą savo taktika išsiskyrė „McLaren“ ekipa. Abu komandos pilotai savo garažuose turės mažiausiai minkščiausios sudėties, ultraminkštųjų padangų. F. Alonso turės šešis komplektus minkštos sudėties padangų - dvigubai daugiau nei bet kuris kitas sportininkas, išskyrus komandos draugą Stoffelį Vandoorne‘ą, kuris turės penkis komplektus.

Kita „Renault“ variklius naudojanti komanda „Red Bull“ savo sportininkams Maxui Verstappenui ir Danieliui Ricciardo parinko po šešis komplektus ultraminkštųjų, keturis komplektus superminkštųjų ir tris komplektus minkštos sudėties padangų.

„Mercedes“ savo lenktynininkams parinko po septynis komplektus ultraminkštųjų padangų. Tuo tarpu „Ferrari“ Sebastianui Vetteliui parinko vienu komplektu daugiau minkščiausios sudėties padangų.

Komentarai (1)


A85
| Spalio 10 d. 09:13
Kritikuoja čia McLaren, bet man visai logiškas pasirinkimas. Lenktynėse vistiek greičiausiai naudos vieną S, ir vieną US komplektą. Treniruotėse turės sočiai geltonų padangų drožimui ir US bei SS pasibandymui. Kvalifikacijoj panaudos du US komplektus, nes iki Q2 greičiausiai neišsikapstys, tai lieka vienas ar du švieži US komplektai lenktynėms ir panašiai tiek S, bei 1 SS dėl visa pikto. Žiūrint į McLaren formą, tai nenustebčiau, kad startuos su S, pravažiuos iki galo ir susimontavus US bandys FA kokį greičiausią ratą įsukt. Dėl taškų COTA McLaren kovos nebent tuo atveju, jei įvyks koks SC ar daug gedimų.

Manau, kad tie, kurie pasirinko vieną S rizikuoja labiau. US kvalifikacinė padanga, tai jos reikia nebent top komandoms daugiau komplektų, SS tokia meh padanga, gal bandys vietoj S naudot komandos, kurios taupo padangas, bet šitam sezone būtent S atrodo geriausia lenktyninė padanga, nes tiek US, tiek SS atlaiko tempą tik kelis ratus, o šiaip reikia jas taupyt, o ne lenktyniaut su jom, tai tas teorinis greičio pranašumas reikšmingas iš esmės tik kvalifikacijoj, na, arba lenktynėse atlikt porą greitų ratų siekiant kažką aplenkt prie padangų keitimą.
×