„
Red Bull“ komandos netikėtas spurtas paskutinėmis kvalifikacijos dalimis yra paremtas variklio reguliavimu efektyviam išmetimo sistemos darbui apipučiant galinį bolido difuzorių, mano konkurentai „McLaren“.
Energinių gėrimų gamintojo ekipa starto pozicijas lemiančiuose važiavimuose dažnai turi didesnę persvarą prieš varžovus nei lenktynėse. Ypač tas pranašumas išryškėja paskutinėje dalyje, kai mėlynieji neretai tarsi iš niekur ištraukia netikėtai didelę persvarą.
„Formulės-1“ komandos dar praėjusiais metais pradėjo derinti variklį taip, kad būtų sukuriamas galingesnis išmetamųjų dujų srautas – net ir tuomet, kai lenktynininkai važiuoja atleidę akceleratorių. Šia tėkme, savo ruožtu, sukuriama didesnė prispaudžiamoji galia bolido gale esančiu difozoriumi.
„McLaren“ komandos nuomone, „Red Bull“ savo „Renault“ variklius kvalifikacijoje reguliuoja dar ekstremaliau nei varžovai, dėl ko esą ir atsiranda toks pajėgumo skirtumas. Tai, tvirtinama, yra gana rizikinga – perkrovas ir nestandartinį rėžimą patiriantis motoras turi didesnę galimybę sugesti lenktynių metu, rašo britų „Autosport“.
Važiuojant įprastai, „McLaren“ nuomone, greičio deficitas iki „Red Bull“ šiuo metu siekia nuo trijų iki penkių dešimtųjų sekundės dalių rate.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).