Liepos 19 d. „Formulės-1“ Strateginė grupė ir FIA nusprendė nuo kitų metų naudoti „Halo“ – kokpito apsaugos sistemą. Daugelio komandų nuomonė buvo priešinga – jos pasisakė prieš „Halo“ įvedimą.
Vokiečių leidinys „Bild“ atskleidė tą vieną komandą, kuri balsavo už „Halo“ – tai „Ferrari“. Dar žiemą, kai dauguma „Formulės-1“ lenktynininkų pasisakė prieš tokią sistemą, buvo bandyta patobulinti alternatyvią piloto galvos apsaugos sistemą, kurios pirminį variantą, pavadintą „Aeroscreen“, sukūrė „Red Bull“ komanda pernai metais. Patobulinta konstrukcija, primenanti lėktuvo kabinos langą, gavo naują „Shield“ pavadinimą, buvo išbandyta Sebastiano Vettelio Silverstoune. Kadangi bandymai buvo pripažinti nesėkmingais, jau po kelių dienų FIA iš esmės komandas privertė sugrįžti prie „Halo“ temos.
„Mercedes“ komandos nevykdomasis direktorius Niki Lauda nesutinka, kad toks sprendimas yra pagrįstas: „Kokpito apsaugos sistema yra labai svarbus sprendimas. Bet šios sistemos net nebuvo normaliai išbandytos. Mes sukūrėme naujos kartos mašiną, kurios išorinis vaizdas patinka ir sirgaliams, ir pilotams, o dabar jiems teks pritaisyti plieninį rėmą.
Šiuolaikinės mašinos yra labai saugios ir rizika gauti traumą yra nedidelė, todėl priimtas sprendimas nėra naudingas „Formulei-1“. Mano galva, lazda yra perlenkta, jei kalbėsime apie lenktynių saugumo didinimą“.
Dar kur kas kategoriškesnis buvo „Red Bull“ automobilių sporto konsultantas Helmutas Marko: „Toks sprendimas prieštarauja „Formulės-1“ esmei. Be to, technine prasme, ši sistema yra labai netobula. Kol kas neaišku, kas bus tokiose situacijose, jei pilotas gaus traumą ir jį reikės ištraukti iš kokpito arba jei mašina užsidegs, tada tokia sistema tik sukels problemų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |