Atlikus lenktynių simuliacijas paaiškėjo, kad tam tikrose trasose šiemet lenkimų skaičius gali padidėti iki 50 procentų.
Tam, kad padidinti lenkimų skaičių, šiemet įsigaliojus naujoms aerodinamikos taisyklėms ant bolidų yra sumontuoti paprastesni priekinis ir galinis sparnai, efektyvesnė DRS, supaprastintos stabdžių aušinimo angos bei kiti elementai.
Po lenktynių Australijoje daugeliui kilo abejonių dėl pokyčių efektyvumo. Tačiau FIA atstovo Nikolaso Tombazio teigimu, žinant Melburno trasą, stipriai išaugusio lenkimų skaičiaus tikėtis buvo naivu. Tačiau kitose trasose situacija gali stipriai pakisti.
„Didelių pokyčių Australijoje nesitikėjome. Ten visada buvo sunku lenkti. Atliktos simuliacijos parodė, kad lenkimų skaičius padidės 10 procentų. Tačiau kitose trasose, kaip parodė atlikti bandymai, lenkimų skaičius gali padidėti iki 50 procentų“, - pasakojo N. Tombazis.
„Kol kas turime tokius rezultatus. Kaip bus iš tikrųjų, pamatysime sezono eigoje. Australijoje stebuklų nesitikėjome. Tačiau kalbant apie aerodinamikos taisykles, tikimės žingsnio į priekį teisinga kryptimi.“
Anot N. Tombazio, jis kol kas yra patenkintas taisyklių pokyčiais.
„Esu patenkintas kryptimi, kuria judame aerodinamikos srityje. Nemanau, kad pasiekėme galutinį tašką. Negalime sėdėti rankas sudėję ir sakyti, kad viskas yra gerai. Tačiau jei būtume atsisakę šio proceso ir ruošę tik 2021 m. taisykles, dabar situacija būtų prastesnė. Ar šis sezonas bus labai įdomus, priklausys nuo laiko, skiriančio komandas.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |