Etapų organizatoriai pasikeitus „Formulės-1“ savininkams su viltimi kalbėjo apie galimus įmokų sumažinimus už teises rengti F-1 lenktynes. O „Liberty Media“ ne kartą yra kalbėję apie galimybę etapų organizatoriams padėti uždirbti – su etapo viešinimu ir žiūrovų pritraukimu, bet kiekvieną kartą pabrėždavo, kad anksčiau pasirašyti kontraktai turi būti vykdomi. Tai buvo patvirtinta ir Barselonoje pasibaigusį savaitgalį.
2009 metais pasirašydami 17 metų trukmės kontraktą „Formulės-1“ etapui rengti Silverstoune, Britanijos lenktynininkų klubas BRDC buvo labai patenkintas, tačiau jau tada progresuojanti įmokų už lenktynių organizavimą sistema vertė suabejoti ne vien skeptikus, kadangi nuo 12 mln. svarų įmokos 2010 metais, kiekvienais metais suma yra didinama 5 proc. ir 2026 metais turėtų paskiekti rekordinius 26 milijonus.
Kontraktas numato, kad sutartį organizatoriai gali nutraukti po 2019 metų ir pastaraisiais metais Silverstoune yra ne kartą kalbėta, kad jie tikrai pasinaudos šiuo sutarties punktu, jei sutartis nebus peržiūrėta ir įmoka sumažinta.
Barselonoje BRDC pirmininkas Johnas Grantas buvo susitikęs su „Formulės-1“ vykdomuoju direktoriumi Chase Carey‘umi ir pareiškė, kad per didelės išmokos gali lenktynes Silverstoune padaryti neįmanomomis. C. Carey‘us sutiko padėti ieškoti kitų pelno šaltinių, tačiau sutarties sąlygas peržiūrėti atsisakė.
„Mes neperžiūrėsime kontrakto, – sakė Carey‘us leidiniui „Mail on Sunday“. – Mes labai aukštai vertiname etapą Silverstoune, mes norime, kad šios lenktynės būtų sėkmingos ir esame pasiruošę padėti jų organizatoriams, bet savanoriškai sudaryto kontrakto sąlygos nebus peržiūrėtos“.
Komentuodamas tokį pareiškimą, J. Grantas sakė, kad jie yra nepasiruošę aptarinėti komercinių susitarimų per spaudą ir BRDC yra pasiruošę išsaugoti lenktynes, bet ne bet kokia kaina.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |