„Liberty Media“ raginama nenuolaidžiauti „Mercedes“ ir „Ferrari“ (24)

„Liberty Media“ raginama nenuolaidžiauti „Mercedes“ ir „Ferrari“
logo Vasario 09 d. 06:28, Daimler

„McLaren“ grupės vadovas Zakas Brownas ragina F-1 savininkę „Liberty Media“ nenuolaidžiauti „Mercedes“ bei „Ferrari“ ir daryti tai, kas naudinga sportui.

Pernai minėtoji „Ferrari“ grasino pasitrauksianti iš „Formulės-1“ jei taisyklės nebus tokios, kokių ji norėtų. Z. Brownas mano, kad „Liberty Media“ padarytų klaidą bandydama įsiteikti gamintojams.

„Manau, kad „Liberty Media“ turėtų suteikti dėmesį ties tuo, kas naudinga šiam sportui ir jo sirgaliams. Galbūt tam tikri sprendimai nepatiks kuriai nors komandai ar gamintojui. Bet „Liberty Media“ turi žinoti, kad ji negali padaryti visų laimingais“, - sakė Z. Brownas.

„Jų dėmesys turi būti skirtas tam, kas būtų naudinga šiam sportui. Geriau prarasčiau vieną komandą, pakeisčiau ja kita ir viso turėčiau 10, nei turėčiau vieną ar dvi komandas čempionate. Nemanau, kad „Mercedes“ ar „Ferrari“ pasitrauks. Žinoma, tai įmanoma. Mes turime paruošti tokias taisykles, kurios suteiktų galimybę į čempionatą įžengti naujoms komandoms.“

„Net jei ir nutiktų taip, jog „Mercedes“ arba „Ferrari“ pasitrauktų, sportas turi egzistuoti toliau. „Ferrari“ situacija yra kitokia, nes „Ferrari“ yra „Ferrari“. Bet praeityje mes praradome BMW, „Toyota“, „Honda“. Gamintojai ateina ir išeina, bet F-1 egzistuoja toliau. Tad turime kurti taisykles galvodami apie tai, kas geriausia šiam čempionatui, o ne tai, kas labiau tiktų vienam ar kitam gamintojui.“

Z. Brownas skubina „Liberty Media“ ir tikisi F-1 savininkės planus sužinoti iki šių metų vidurio.

„FIA ir „Liberty Media“ derėtų pasiskubinti tam, kad dar liktų laiko diskusijoms, kurios tikrai nebus ramios. Kuo ilgiau tai tęsis, tuo bus blogiau.“

„Naujam varikliui sukurti reikia poros metų. Nauji gamintojai norėtų tinkamai pasiruošti, tad laikas bėga. Norėčiau planus dėl 2021 m. sužinoti dar iki šių metų vidurio. Bet koks delsimas sukurs papildomų techninių iššūkių.“

Komentarai (24)


kipshas999
| Vasario 11 d. 11:28
obmoc...pagal tokia logika tai tegu su ferais ir mersai pyzdina velniop,va tada tai pizdec kaip butu idomiau ziuret...o kad jau tikrai pasidarytu beproto idomu tai dar ir redbul kaip nors isprasyt is F1 tai jauciu kaifuotum kiekviena lenktyniu savaitgali,ekstazej :)
obmoc
| Vasario 09 d. 20:29
Lewa
| Vasario 09 d. 07:50

Lygina jis Ferrari su BMW, „Toyota“, „Honda“ ?? Juokdarys tikras. Isejus Ferrari is F-1 jos ziurimumas kristu 50-60proc, liberty tai gerai zino.. Ferrari fanu pasauli daugiau nei visu komandu kartu sudejus tai viena. Antra komandos Ferrari ir Mercedes daug suinvestavo i dabartinius variklius, tai kodel juos dabar keisti? Aisku tokiem nasarnikam kurios varikliu nekuria svarbiausia paciulbeti.

50/60% ??? nebekliedel.max 10% .tegul tik eina lauk bus tik ydomiau.
LiesaVarškė
| Vasario 09 d. 18:47
Žmogus dėl kurio pasisakymo jūs čia visi ginčijatės be kita ko svaigsta apie Lewis sugrįžimą į McLaren.

Tai visiškai atšokęs nuo realybės žmogus ir keista net diskutuoti dėl to ką jis kliedi.
Arnius
| Vasario 09 d. 17:23
klepsidra>nesvaik,jei ferrari pasitrauks,tai ziurimumas f1 sumazes, ir zenkliai,net paemus 10%,tai visvien labai daug,o 10,tai kaip minimum
SatanKlaus
| Vasario 09 d. 17:10
Na, jeigu variklių reglamentas pasikeistų į tau kad išlaidos varikliams stipriai sumažėtų tai kaip ir nėra didelio pagrindo šūkaut dėl išmokų sumažinimo... O bet tačiau, vistik manau, kad Liberty yra tokia kompanija ,kuri bet kokiu atveju viską maskimaliai pasvers, profai jie yra, ir priims sprendimus kurie tikrai nebus nepamatuoti... Bet kokiu atveju laukia įdomūs laikai. Plius jeigu kitais metais būtų tarkim 4 apyligės komandos čempe (Ferai, mersai, RB ir ML) manau Liberty pozicijos smarkia sustiprėtų, o Ferų balsas skambėtų netaip įtikinamai...
Klepsidra
| Vasario 09 d. 15:33
Gal pradekit nuo to, kas siuloma ir delko Mercedes su Ferrari gali iseiti. Siulomas budget cap ir bus perskirstomos lesos (t.y. nebeliks loyalty mokejimu arba jie smarkiai sumazes) - tai ir kelia didziausia nepasitenkinima. Motorai ir pan yra tik priedanga ir prielaidos.
Red Bull pozicija neaiski, McLaren pozicija paprasta - resursus, jei reikes, permes kitoms serijoms - WEC, Indy ir pan. Likusios komandos tik ir laukia daugiau lesu.
Ferrari isejus sumazes 60%? Kliedesiai. Anksciau mano idetam charte praleista labai svarbi grafa - pagal kitas apklausas 20-30% neturi megstamos komandos ir fanai tarp komandu daznai persiskirsto priklausomai nuo rezultatu/ten lenktyniaujanciu pilotu. Paziurejus i charta akivaizdu, kaip auga pirmaujanciu Mercedes fan base'as ir kaip mazeja McLaren. Tad isejus Ferrari dalis fanu paliks F1, bet didzioji dalis tikriaus tiesiog persiskirstytu kitoms komandoms (gal sakykim 50/50). Jei Ferrari atveju dar yra kuo grasinti, tai Mercedes butu tikriaus maziausias praradimas. Komanda tiesios susirinkusi fanus nuo kitu komandu juos "atiduotu" atgal ir tiek.
SatanKlaus
| Vasario 09 d. 15:05
Na, sakysim išeina Ferai ir Mersai. Manot kad tada dėl titulo kovos daugiau komandų? Nesamonė, manau kovos tik Mclaren ir RB. Tuo viskas ir išsilygintų. Žiūrimumas kristų smarkaii mano nuomone, bent jau kokius 2-3 metus, po to labai sunku prognozuoti. Taip pat būtų labai įdomu gauti apklausas, kiek procentų sirgalių serga konkrečiai už komandas, ir kiek procentų už pilotus, nesvarbu kokiose komandose jie važiuoja. Vat tada galim išvadas gilesnes daryt...
Lewa
| Vasario 09 d. 14:55
Is dalies taip. Nes uz pasiekimus ir istorija galima skirti bent maziau arba dar geriau panaikinti tas privilegijas.. Suprantama pagal konstruktoriu taskus skiriamos premijos ir t.t. As turejau omeny kitu saskaita, tai, kad gamyklines komandos kuriant varikli ir ji tobulinant isleidzia didele suma pinigu, ir aisku tikisi, kad tai atsipirks.. Tos komandos kurios perka variklius is gamintoju isleidzia zymiai maziau... Pats asmeniskai ir netikiu, kad Ferrari ar Mercedes trauksis. Jai taip atsitiktu F-1 man asmeniskai daugiau butu neidomi. Tas pats, kad Kaune Zalgiris bankrutuoja ir atsiranda nauja komanda Kauno inkaras? Daug ziurovu butu, ateitu palaikyti? Ne. Nuo fanu tipo priklauso. Taip jau sergi uz lenktynininka ar grazias pacias lenktynes visai kas kita.
Sharingan
| Vasario 09 d. 14:47
Kas nutiko kai išėjo BMW ir Honda? Ta pati Toyota? Dalis metė domėtis (žiauriai maža dalis), kita dalis pakeitė faworitus arba toliau balelina už tas pačias Williams ar dar ką. Juk BMW su Williams nebuvo juk kokie pastumdėliai - komanda su istorija (ne Ferrari aišku) bet ne ką prastesnė. Dabar McLaren forma tris metus kritusi (galima sakyti pusiau išėję buvo) ir kas? Nieko - persiskirstė dauguma. Negi metė žmonės žiūrėti? Išeis Ferrari - ir ką? Mes žiūrėti? Kiek? Visi 30 ar kiek tų procentų fanų yra tiesiog mes žiūrėti ir nebesidomės? Baikit, nemanau. 95% persiskirstys favoritus ir tiek, kiti kad ir nesidomės.
beglys
| Vasario 09 d. 13:54
Ir dar Lewa ar supranti, kad tokios komandos kaip Ferrari ar Mercedės dabar ir gyvena kitų sąskaitą?