2010 m. „Formulės-1“ čempionate debiutuosiančios naujosios „Lotus“ komandos vadovas Tony Fernandesas pareiškė šias pareigas eisiąs tik ekipos formavimo metu ir pasitrauksiąs iš jų prasidėjus sezonui.
„Komandos vadovu ilgai nebūsiu. Pastatysiu ją ant scenos ir tuomet kas nors galės tuo užsiimti tam skirdamas visą savo dėmesį, tinkamai“, - pareiškė malajietis.
„Mano darbas yra „AirAsia“ ir aš tenoriu užtikrinti teisingą mūsų kryptį, tinkamą įvaizdį ir gerą ateitį, gerą strateginį planą ir rinkodarą“, - pažymėjo jis.
Paklaustas, kada konkrečiai planuoja pasitraukti iš „Lotus“ komandos vadovo pozicijos, T. Fernandesas skambėjo neužtikrintai.
„Manau, kad maždaug iki Melburno, galbūt. Galbūt aš pasimėgausiu komandos vadovo pozicija porą lenktynių ir tuomet, manau, perduosiu ją kam nors kitam“, - sakė verslininkas.
Priešingai sklandantiems gandams, T. Fernandesas pažymėjo, kad „Lotus“ komanda neteiks pirmenybės malajiečių lenktynininkams, nors ekipą ir finansuos Malaizijos vyriausybė ir verslas.
„Aš asmeniškai pirmenybę teikčiau kam nors, turinčiam daug patirties, galbūt baigiančiam karjerą, tačiau galinčiam prisidėti didele patirtimi ir bolido tobulinimu“, - kalbėjo malajietis.
„Manau, kad būtina turėti tinkama asmenybę, galinčią pasidalinti žiniomis ir besimėgaujančia darbu su žmonėmis. Nėra jokio tikslo į visa tai įmesti ką nors, kas būtų tam visiškai nepasiruošęs“, - pridūrė jis.
Malaizija 2001-2002 m. jau turėjo savo atstovą „Formulės-1“ lenktynininkų tarpe. Tuomet „Minardi“ bolidą vairavo Alexas Yoongas, o geriausias šio sportininko pasirodymas buvo antrojo sezono Australijos GP lenktynėse užimta septintoji vieta. Vėliau jis pelnė tris pergales A1 GP varžybose.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).