M. Binotto: anksti kalbėti apie kontraktą su L. Hamiltonu (29)

M. Binotto: anksti kalbėti apie kontraktą su L. Hamiltonu
logo Gruodžio 02 d. 13:57, Ferrari

Po Abu Dabio GP etapo „Ferrari“ komanda buvo nubausta 50 tūkst. dolerių bauda už FIA techninės direktyvos pažeidimą. Komandos vadovas Mattia Binotto pareiškė, kad anksčiau tokių problemų niekada nebūdavo...

Mattia Binotto: „Jei aš neklystu, tai šiais metais apie 10 kartų FIA tikrindavo mūsų mašinas ir nė vienos pretenzijos iš jų nesulaukėme. Gaila, kad dabar vienas iš skaičių buvo pateiktas klaidingai, dar reikia išsiaiškinti, kodėl, nes mes vykdėme įprastinę procedūrą.

Abu Dabyje mes pasirodėme ne geriausiu būdu. Charlesas galėjo pakovoti tik dėl trečios vietos asmeninėje įskaitoje, bet to nepadarė, mat dar iki šių lenktynių jis M. Verstappenui nusileido net 11 taškų. Kai dėl Sebastiano Vettelio, tai jis neturi problemų su motyvacija ir tai įrodė antroje sezono dalyje. Aš neabejoju, kad jis pasiliks „Ferrari“ kitais metais ir dar labiau trokš pergalių.

Lewisas Hamiltonas „Ferrari“ komandoje 2021 metais? Dabar dar labai anksti apie tai kalbėti. Sezonas ką tik užsibaigė ir mes susikoncentravome tiek kitu. Dabar tai yra svarbiausia. Anksti kalbėti apie kontraktą su Hamiltonu 2021 metams“.

 

Komentarai (29)


maxpower
| Gruodžio 03 d. 13:51
Life
| Gruodžio 03 d. 13:39

Faktai tokie, kad Hamis iš stiprios ir tituluotos Mclaren išėjo į prastus rezultatus rodančią Mercedes (žymiai prastesnius nei pastaraisiais metais Ferrari), tada irgi visi laidojo jo karjerą, dabar laidoja, jei išeitų į Ferrari. Beje dar ir pačios Mercedes dalyvavimas F-1 ant klaustuko, tai jei parduos, kažin, ar bus tokia pat stipri kaip iki šiol.

Kodel jus galvojat kad mersai iseis? As nematau nei vieno priezasties tam
Life
| Gruodžio 03 d. 13:39
kart
| Gruodžio 03 d. 12:54

Pagal dabartines perspektyvas, tai jam daugiau šansų pralenkti Schumį liekant Mersuose, nei likti su baronka perėjus į Ferrari.

Būtų likę du sezonai iki jo sutarties pabaigos ir naujo reglamento, tai tada sakyčiau, kad jo: su Mersais pamuša Shumio rekordus, tada bando siekti titulo su trečia komanda.

Anyway, žiniasklaida dabar užčiuopė turinio šaltinį ir pletkins apie tai iki kol oficialiai Hamis nepratęs kontrakto su Mersais, todėl nereikia veltis per daug į diskusijas, kuriom prieštarauja faktai.

Faktai tokie, kad Hamis iš stiprios ir tituluotos Mclaren išėjo į prastus rezultatus rodančią Mercedes (žymiai prastesnius nei pastaraisiais metais Ferrari), tada irgi visi laidojo jo karjerą, dabar laidoja, jei išeitų į Ferrari. Beje dar ir pačios Mercedes dalyvavimas F-1 ant klaustuko, tai jei parduos, kažin, ar bus tokia pat stipri kaip iki šiol.
kart
| Gruodžio 03 d. 12:54
Life
| Gruodžio 03 d. 09:59

Laimėti titulus su 3 skirtingomis komandomis dar niekam nepavyko, žinant hamį, labai nestebintų išėjimas iš tos komforto zonos. Beje, jei instagram dedasi foto su ferrariu, tai irgi daug ką pasako. :)

Pagal dabartines perspektyvas, tai jam daugiau šansų pralenkti Schumį liekant Mersuose, nei likti su baronka perėjus į Ferrari.

Būtų likę du sezonai iki jo sutarties pabaigos ir naujo reglamento, tai tada sakyčiau, kad jo: su Mersais pamuša Shumio rekordus, tada bando siekti titulo su trečia komanda.

Anyway, žiniasklaida dabar užčiuopė turinio šaltinį ir pletkins apie tai iki kol oficialiai Hamis nepratęs kontrakto su Mersais, todėl nereikia veltis per daug į diskusijas, kuriom prieštarauja faktai.
Life
| Gruodžio 03 d. 09:59
kart
| Gruodžio 02 d. 23:57

Tai aš ir kalbu, kad jis dabar komforto zonoje ir niekur jam nereikia eiti, kai turi tokias sąlygas. Ferrari jį prisiviliotų nebent su dar daugiau pinigų, nes titulų pasiūlyti daugiau, nei tą gali padaryti Mersai negali. O dar ir komandos draugas labai konkurencingas, dėl ko savo markės tikrai gadintis nenorės.

Nebent gims kažkoks noras kažką įrodyti, bet jo pasisakymas spaudos konferencijoje šiek tiek įgeliant Ferrari, parodo apie jo požiūrį į perėjimą.

Laimėti titulus su 3 skirtingomis komandomis dar niekam nepavyko, žinant hamį, labai nestebintų išėjimas iš tos komforto zonos. Beje, jei instagram dedasi foto su ferrariu, tai irgi daug ką pasako. :)
kart
| Gruodžio 02 d. 23:57
Rokas1
| Gruodžio 02 d. 23:30

Nurėžei absoliučiai ne į temą. Apie tai, verta ar ne jam kažkur eit nebuvo kalbos, palyginau perėjimus, nes kalbama buvo apie tai, kad Hamio "lygis" pasimatytų išėjus iš komforto zonos, ką jis kartą jau padarė palikdamas McLaren. Pereis jis ar ne į Ferrari yra visiškai kita (ir manau absoliučiai bevertė, nes kaip ir pats sakai - tam šansų praktiškai nėra) diskusija.

Tai aš ir kalbu, kad jis dabar komforto zonoje ir niekur jam nereikia eiti, kai turi tokias sąlygas. Ferrari jį prisiviliotų nebent su dar daugiau pinigų, nes titulų pasiūlyti daugiau, nei tą gali padaryti Mersai negali. O dar ir komandos draugas labai konkurencingas, dėl ko savo markės tikrai gadintis nenorės.

Nebent gims kažkoks noras kažką įrodyti, bet jo pasisakymas spaudos konferencijoje šiek tiek įgeliant Ferrari, parodo apie jo požiūrį į perėjimą.
Rokas1
| Gruodžio 02 d. 23:30
kart
| Gruodžio 02 d. 21:49

Nu tu čia ir palyginai. Kai Hamis ėjo į Mercedes, tai buvo jo pirmas rimtas kontraktas karjeroje. Kitas dalykas tas, kad kai jis važiavo McLarenuose, Mercedes buvo dalininkė ir kai atsiskyrė, McLaren ateitis tapo miglota.
Taigi, kodėl jis ėjo, pagrinde nulėmė komandos perspektyvos ir žinoma, kontrakto dydis. Apie tai tuo metu mažai kas diskutavo, todėl daug kam ir atrodė, kad kvailas sprendimas palikti top komandą. Bet kai parodė laikas, pasirinko teisingai.

Dabartinė situacija visiškai kita ir jis Ferraryje nieko geriau negaus, nei gauna Mersuose.

Nurėžei absoliučiai ne į temą. Apie tai, verta ar ne jam kažkur eit nebuvo kalbos, palyginau perėjimus, nes kalbama buvo apie tai, kad Hamio "lygis" pasimatytų išėjus iš komforto zonos, ką jis kartą jau padarė palikdamas McLaren. Pereis jis ar ne į Ferrari yra visiškai kita (ir manau absoliučiai bevertė, nes kaip ir pats sakai - tam šansų praktiškai nėra) diskusija.
kart
| Gruodžio 02 d. 21:49
Rokas1
| Gruodžio 02 d. 20:28

Kitaip sakant būtų tas pats, kas buvo kai jis perėjo į Mersus - stipresnis komandos draugas, dingsta Nr1 statusas (jei ir prieš tai buvo) ir nauja mašina, prie kurios kitas pilotas jau pripratęs. Ir tas išėjimas iš komforto baigėsi jau 5 titulais, tai jei net ir pereitų į Ferrari, kas tada kitaip turėtų būt?

Nu tu čia ir palyginai. Kai Hamis ėjo į Mercedes, tai buvo jo pirmas rimtas kontraktas karjeroje. Kitas dalykas tas, kad kai jis važiavo McLarenuose, Mercedes buvo dalininkė ir kai atsiskyrė, McLaren ateitis tapo miglota.
Taigi, kodėl jis ėjo, pagrinde nulėmė komandos perspektyvos ir žinoma, kontrakto dydis. Apie tai tuo metu mažai kas diskutavo, todėl daug kam ir atrodė, kad kvailas sprendimas palikti top komandą. Bet kai parodė laikas, pasirinko teisingai.

Dabartinė situacija visiškai kita ir jis Ferraryje nieko geriau negaus, nei gauna Mersuose.
bmw v8
| Gruodžio 02 d. 21:15
Kiekvienas geras vadovas elgiasi pagal situaciją, jaigu pilotai gali kovot dėl titulo, tai jie ir kovoja ir jų niekas nepadaro nr 2, nes jeigu stiprus pilotas nejaučia tinkamo palaikymo iš komandos, tai jis greit susiranda kitą komandą, kuri laukia jo su 100% palaikynu. Geras pavyzdys yra Ricardo. O jeigu pilotas yra tik geras ir jis nesugeba kovoti dėl titulo, tai jis pats yra suinteresuotas likt toj stiprioj komandoj, nes jis nėra reikalingas kitai top komandai, o perėjęs į vidutiniokę, jam bus šakės, karjeros pabaigą... Kimi, Botas, Masa ir net Vetel su klaustuku? Taip, kad nereikia čia komandos kaltinti, nebent tik tuo, kad juos tenkina tokia situacija, kai vienas Top pilotas, o kitas beveik Top. Aišku skirtumai tarp tų pilotų yra tikrai minimalūs 😉
Rokas1
| Gruodžio 02 d. 20:28
kart
| Gruodžio 02 d. 18:37

1. Važiuoja su Bottu, kuriam taiko blogiausias taktikas. Su Hamiltonu komandos vadovai kalbasi dėl komandos draugo pasirinkimo ir galutinis žodis yra būtent jo.

2. Leclerco nesiuntinės kaip Botto ir geriausiu taktikų Hamis negaus. Plius naujas bolidas ir vienas jame apsitrynės, kitam nori/nenori reikėtų kažkiek laiko.

Čia net blogiausiame scenarijuje nėra šansų, kad Hamis kažkada kelsis į Ferrari. Tiesiog per senas tokiai avantiūrai ir nėra ką įrodinėt.

Kitaip sakant būtų tas pats, kas buvo kai jis perėjo į Mersus - stipresnis komandos draugas, dingsta Nr1 statusas (jei ir prieš tai buvo) ir nauja mašina, prie kurios kitas pilotas jau pripratęs. Ir tas išėjimas iš komforto baigėsi jau 5 titulais, tai jei net ir pereitų į Ferrari, kas tada kitaip turėtų būt?
kart
| Gruodžio 02 d. 20:24
kart
| Gruodžio 02 d. 20:22

Primink atvejus, kada Ferrari isreiske nepasitenkima del Mersu taktikos?

My bad, apie fanus kalbejai
×

F-1.lt pulsas