Šiais metais „Honda“ žengė nemažą žingsnį į priekį jėgos agregato patikimumo ir efektyvumo srityje ir „Toro Rosso“ pilotai ne kartą sakė, kad jie yra patenkinti varikliu. Japonų motoristų pažangą pripažįsta ir varžovai. Spa Marcusas Ericssonas ilgą laiką kovojo su Brendonu Hartley ir Pierre Gasly ir pareiškė, kad jam sunku buvo pavyti juos tiesiosiose.
Marcusas Ericssonas: „Aš nelaukiau, kad Brendonas aplenks mane Kemmel tiesiojoje su DRS pagalba, bet „Honda“ jėgainės yra daug geresnės nei daugelis galvoja, todėl „Toro Rosso“ mašinos visai gerai važiuoja.
Aplenkęs Hartely, aš turėjau pasivyti Gasly. Mano galva, pirmoje atkarpoje mes buvome kiek greitesni, bet man neužteko greičio lenkimui, o antroje atkarpoje jis stabiliai išlaikė 8 sek. pranašumą, todėl aš mažai ką galėjau padaryti.
Nežiūrint į DRS man net nepavyko iki jo priartėti – tai įrodo, kad „Honda“ žengė didelį žingsnį į priekį. Aš iki šiol manau, kad geriausi varikliai – pas „Mercedes“ ir „Ferrari, bet japoniškos jėgainės yra kur kas galingesnės nei daugelis įsivaizduoja. Mano kova su „Toro Rosso“ tai įrodo.
Aš labai džiaugiuosi, kad uždirbau taškų, bet visuomet norisi daugiau. Mes norėjome aplenkti „Toro Rosso“, bet Spa trasoje jie turėjo gerą lenktynių tempą. Sekmadienį mūsų mašina nenusileido jiems greičiu, bet buvo nepakankamai greita, kad aplenktų. Beje, mane džiugina, kad mes maksimaliai išnaudojome savo šansą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |