M. Isola: lenktynininkai sako, kad padangos blogesnės, tačiau taip nėra (3)

M. Isola: lenktynininkai sako, kad padangos blogesnės, tačiau taip nėra
logo 2019 Gruodžio 05 d. 13:07, Pirelli

Abu Dabyje baigėsi dviejų dienų padangų bandymai 2020 metų sezonui. Daugeliui pilotų nepatiko naujienos, jie mano, kad ir kitąmet reikėtų naudoti 2019 metų pavyzdžio padangas. „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola su jais nesutinka...

Mario Isola: Paskutinis terminas priimti sprendimą yra gruodžio 9 diena. Tai paaiškinama tuo, kad reglamentas teigia, jog priimti sprendimą dėl padangų naudojimo pirmuose etapuose mes turime iki tam tikro laiko. Terminas pirmiems etapams Australijoje ir Bahreine baigiasi gruodžio 9 d. Po to mes turime gauti atsakymą iš komandų, kiek kokių mišinių padangų jie užsisakys.

FIA homologavo mūsų padangas 2020 metams ir dabar mes kviečiame komandas papasakoti savo nuomonę apie padangas. Jei septynios iš dešimties komandų pasakys „Ne“ ir nubalsuos už 2019 m. padangas, tai mes įvykdysime jų reikalavimą. Tačiau terminai spaudžia. Po gruodžio 9 d. komandos dar turės savaitę, kad pasirinktų komplektus Australijai ir Bahreinui, o taip pat šešioms bandymų dienoms Barselonoje.

Žinoma, būtų gaila, jei darbas kuriant 2020 m. padangas nueitų perniek. Mes kėlėme konkrečius uždavinius: sumažinti perkaitimą ir dėvėjimąsi, išplėsti darbinį temperatūrų diapazoną. Antrąją bandymų dieną ekipos daugiau dirbo su ilgomis ratų serijomis, todėl mes iš jų laukiame daugiau informacijos.

2020 metų padangos turėtų leisti pilotams nuvažiuoti ilgesnę distanciją su vienu komplektu, bet čia yra ypatumų – lenktynininkai pastebėjo, kad jos prasčiau sukimba su trasos danga, todėl padarė išvadas, kad padangos tapo blogesnės nei buvo, tačiau taip nėra. Mes norėjome, kad padangos geriau dirbtų lenktynėse, o ne kvalifikacijose. Lenktynininkai turės galimybę daugiau ir ilgiau atakuoti neprarandant padangų efektyvumo. Tai privestų prie dar daugiau lenktynių su vienu sustojimu serviso zonoje.

Ko tikrai nebus, tai to, kad būtų galima suderinti 2019 m. padangų konstrukciją su 2020 m. mišiniais ir atvirkščiai. Mes ties tuo visai nedirbome ir negalėsime greitai realizuoti tokio sprendimo.

Naująjį C1 mišinį vargu ar galima buvo įvertinti Abu Dabyje, kadangi tai per kietos padangos šiai trasai. Nėra jokios prasmės jų čia bandyti. Kai dėl pačio minkščiausio C5 mišinio, tai mes gavome tik teigiamus atsiliepimus. Iš C4 mes tikėjomės daugiau, mat šis mišinys labiausiai skiriasi nuo pernykščių – jis linkęs mažiau perkaisti ir dėvėtis. Mes tikėjomės daugiau, remdamiesi bandymų rezultatais, gautais vasarą ir rudenį.

Šiuolaikinės „Formulės-1“ mašinos yra be galo jautrios. 2020 metų padangose darbinis sluoksnis yra 4 mm plonesnis nei 2019 m. padangose. Komandos skundėsi, kad dėl to mašinos praranda sukibimą su trasa. Atrodytų, kad 4 mm. – nedidelis skirtumas, bet pasirodo, jis turi didelę reikšmę“.

Komentarai (3)


bravo30
| 2019 Gruodžio 05 d. 18:47
pilotai nori tureti super glue pateptas padangas Kad galetu atakuoti 20 ratu o ne 2 ratus ir viskas sakes
Duokit limpancias ir bus ispresta kruva bedu o pitai yra priversti atlikti visi.
Tada bus idomu kas turi big kiausius kas lenks ant ilgu posukiu o kas ne :)
Kornholio
| 2019 Gruodžio 05 d. 15:52
Cia is serijos matau/girdziu ka noriu as pats :) tai kam tada klaust vairuotoju jei ju zodis i dangu neina.
Micius
| 2019 Gruodžio 05 d. 13:22
Tai mes norime dar mažiau sustojimų ???
×

F-1.lt pulsas