Vokietijos savaitgalio dienomis buvo pasakota apie tai, kad FIA, skelbdama konkursą padangoms F-1 tiekti ketveriems metams nuo 2020 metų, prieš padangų gamintojus iškėlė pakankamai sudėtingą uždavinį kompanijoms sukurti padangas, kurios kur kas greičiau degraduotų nei dabar naudojamas F-1 bolidų apavas. Komentuodamas tai, „Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Mario Isola tada pabrėžė, kad teoriškai pagal šį parametrą turėtų būti naudojamos padangos, kokias „Formulėje-1“ mes matėme 2011 metais.
Tačiau padangų gamintojai kol kas nepasiruošę prognozuoti, koks bus degradacijos lygis, kadangi tam reikia atlikti specialius tyrimus.
„Mes analizuojame degradacijos parametrus (užduotus FIA). Jie yra pakankamai aukšti, - pasakojo M. Isola. – Dabar mes kartu su specialistais, dirbančiais mūsų tyrimų centre Milane, stengiamės sumodeliuoti tą vaizdą, kad suprastumėme, ką mes gausime prie tokių parametrų. Tikėtina, tai turėtų būti ne taip toli to degradacijos lygio, kuris buvo būdingas 2011 ir 2012 metais. Mes atliekame lyginimus, kad viską išsiaiškintumėme.
Degradacija savaime – tai yra viena, o degradacija lenktynių metu – tai jau kitas klausimas. Lenktynių distancijos metu komandos, veikiančios savais interesais, stengiasi kontroliuoti degradaciją ir sumažinti ją, tuo pat neprarasdami užduoto tempo, kad pasiektų geriausio rezultato.
Todėl mes turime ištyrinėti visus šiuos aspektus, kad suprastumėme, koks bus galutinis rezultatas. Parametrų yra labai daug ir be papildomos informacijos sunku prognozuoti, koks iš tikrųjų bus degradacijos lygis. Bet jei atvirai, jis bus pakankamai didelis“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |