M. Masi: kodėl nebuvo skirtos baudos? (3)

M. Masi: kodėl nebuvo skirtos baudos?
logo Lapkričio 20 d. 10:32, Red Bull Content Pool / Getty Images

Brazilijos GP etapo rezultatai ilgai buvo nepatvirtinti dar ir todėl, kad teisėjai svarstė pilotų, kurie DRS sistemas naudojo geltonų vėliavų fazėje, veiksmus. FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi paaiškino, kodėl šie lenktynininkai nebuvo nubausti...

Michaelas Masi: „Esminis reikalavimas galiojant dvigubų geltonų vėliavų režimui – smarkus greičio sumažinimas. Mes apsvarstėme kiekvieno lenktynininko veiksmus ir visi jie sumažino greitį, todėl teisėjai nusprendė, kad šiuo atveju nėra pagrindo tyrimui. Esminis reikalavimas – smarkus greičio sumažinimas – buvo įgyvendintas.

Mes neturime galimybės taisyklėse aprašyti kiekvienos situacijos trasoje, bet tam ir yra reikalingi teisėjai, kad jie priimtų sprendimus. Ir jie Brazilijoje priėjo išvados, kad visi pilotai sumažino  greitį ir jokių sankcijų nereikia“.

Komentarai (3)


bmw v8
| Lapkričio 20 d. 15:50
Prie didesnio greičio atleidus akseleratoriaus padalą greitis gana greitai krenta pats, todėl kartais net nėra būtinybės spausti stabdžius, o šiuo atveju tiesiojoje labai gerai matėsi iš tolo visa situacija, tai juo labiau stabdžiai nebuvo būtini sumažint greičiui. Drs neturėtų valdyti kažkas iš šono...
CBRV
| Lapkričio 20 d. 12:09
Grengas
| Lapkričio 20 d. 10:54

Iš vienos pusės skamba truputį keistai - ar DRS neturėtų automatiškai užsidatyti atleidus akseleratoriaus pedalą ar nuspaudus stabdžius? Kaip tada buvo galima smarkiai sumažinti greitį, o DRS būti atidarytai?

jei gerai pamenu yra davikliai kurie neleidzia atidaryt DRS, o ar atidaryta gali teisejai uzdaryt negirdejau
Grengas
| Lapkričio 20 d. 10:54
Iš vienos pusės skamba truputį keistai - ar DRS neturėtų automatiškai užsidatyti atleidus akseleratoriaus pedalą ar nuspaudus stabdžius? Kaip tada buvo galima smarkiai sumažinti greitį, o DRS būti atidarytai?
×

F-1.lt pulsas