M. Masi: S. Vettelio ir M. Verstappeno incidentai skiriasi kaip obuoliai nuo apelsinų (45)

M. Masi: S. Vettelio ir M. Verstappeno incidentai skiriasi kaip obuoliai nuo apelsinų
logo Liepos 01 d. 21:05, Red Bull Content Pool / Getty Images

FIA F-1 lenktynių direktorius Michaelas Masi mano, kad lyginti Sebastiano Vettelio incidentą Kanadoje su Maxo Verstappeno incidentu Austrijoje yra tas pats, kas lyginti obuolius su apelsinais.

Minėtasis M. Verstappenas išvengė baudos už kontaktą su „Ferrari“ pilotu Charlesu Leclercu Austrijoje vykusiose F-1 lenktynėse.

Incidentas buvo palygintas su S. Vettelio incidentu Kanadoje, kur vokiečiui buvo skirta 5 sek. bauda ir taip atimta pergalė bei su Danielio Ricciardo nusižengimais Prancūzijoje, kur australui taip pat buvo skirtos baudos.

F-1 lenktynių direktorius M. Masi mano, kad anksčiau įvykę incidentai skiriasi nuo to, kas įvyko Austrijoje.

„Žmonių bandymas palyginti minėtus incidentus panašus į bandymą palyginti obuolius su apelsinais“, - sakė M. Masi.

S. Vettelis ir D. Ricciardo buvo nubausti už tai, jog privertė varžovus išvažiuoti už trasos ribų prieš tai už trasos ribų pabuvojus abiems nusikaltusiems.

Priešingai nei S. Vettelio atveju, M. Verstappeno incidentas įvyko atliekant lenkimą. Ir priešingai nei D. Ricciardo atveju, olandas visą laiką kontroliavo bolidą ir nebuvo išvažiavęs už trasos ribų.

„Kiekvienas incidentas turi būti vertinamas atskirai. Kalbame apie skirtingus posūkius, skirtingus profilius, skirtingas aplinkybes. Žmonės, bandantys palyginti tai, kas įvyko, turi suprasti, jog tai trys skirtingi incidentai.“, - teigė M. Masi.

„Teisėjų akimis tai buvo lenktyninis incidentas. Iš jų pusės, tai buvo gera, kieta dvikova dėl pozicijos. Teisėjų teigimu Verstappenas pasimokė iš to kas nutiko vienu ratu anksčiau. Įvažiuodamas į posūkį jis stabdė vėliau. Charlesas jį pastebėjo, todėl liko išorėje. Maxas stabdė daug vėliau. Jis suko į dešinę pusę ir kontroliavo bolidą. Tai, kas buvo įvykę vienu ratu anksčiau, nepasikartojo.“

Anot M. Masi, vertindami incidentą teisėjai prisiminė prieš tris metus tame pačiame posūkyje įvykusį Nico Rosbergo ir Lewiso Hamiltono incidentą. Tuomet vokietis už kontaktą su britu buvo nubaustas. Tiesa, incidentai buvo skirtingi. N. Rosbergas gynė poziciją, tuo tarpu M. Verstappenas bandė aplenkti varžovą.

„Kalbant apie minėtus incidentus įžvelgiu vieną esminį skirtumą. Nico tuomet stebėjo kur yra varžovas. Tuo tarpu Maxas visą dėmesį buvo sutelkęs į posūkį, kurį bandė kaip įmanoma greičiau įveikti.“

Komentarai (45)


HOX
| Liepos 03 d. 21:12
daariuks
| Liepos 03 d. 02:52

o cia kuo skiriasi?https://www.youtube.com/watch?v=fQjAQ3AhTeE

Radau skirtumus +5 sec bauda - nera kontakto +akyvaizdesnis blokavimas -verstapenas dazniausiai nebaudziamas lieka.
MS
| Liepos 03 d. 11:35
As tai manau, kad teisejai nuo obuoliu jau nedaug skiriasi..
mantioras
| Liepos 03 d. 10:05
Pagal teisėjus Max'as kontroliavo bolidą, nors jis pats komentavo, kad ten trasa nelygi, mašina understeerina, priekis slysta į išorę. Tai visgi kontroliavo ar ne? :) Visą dėmesį sutelki į posūkį, ir tada gali nežiūrėti kur šalia yra kitas pilotas? Really? :) Manyčiau, kad net nenorėdamas jis turėjo matyti raudoną Ferrari savo pašonėje, nes susilietė du _priekiniai_ ratai. Atrodo, kad dabar teisėjai bando vartytis iš gaidžio, ir su kiekvienu komentaru pasako po nesąmonę :) Nieko, ateityje Charles galės teisėtai pasistumdyti pečiais su kitais, jam nusimato daug progų. O Maxas galėtų pažiūrėti Carloso 11 švariai atliktų lenkimų tose pačiose lenktynėse. Be abejo, pats Maxas irgi nemažai lenkė, ir gražiai švariai. Gaila tik, kad būtent dėl P1 gavosi tokia nesąmonė.
daariuks
| Liepos 03 d. 02:52
parte
| Liepos 02 d. 21:20
Bet tai kaip kaushas uzstume, ir durnam aisku, kad skiriasi.
YZF
| Liepos 02 d. 18:03
jv
| Liepos 02 d. 16:42

pacituosiu pati rosberga (kuris pats gavo bauda panasiu atveju), labai taikliai pasakyta:

Posūkis priklauso tam, kuris lenkia ir varžovui nereikia palikti vietos išorinėje trajektorijoje. Jei didžioji dalis mašinos korpuso jau užėmė vidinę trajektoriją – tai yra „tavo“ posūkis. Šiuo atžvilgiu, viskas yra normaliai.

Cia kas taip sugalvojo? Vietines bahuru paniatkes?

Gali galvoti ka nori, yra aiskiai parasytos taisykles, kuriose tokio bajerio apie "tavo" posukius nera. Ir jose lygiai taip pat aiskiai parasyta kad tu negali greta vaziuojancio bolido tiesiog isstumti uz trasos.
jv
| Liepos 02 d. 16:42
SliMMaz
| Liepos 02 d. 11:02

Atsitraukdavo nes jau iki apexo matydavo, kad netilps abu. Siuo atveju Apexa jie iveike wheel-to wheel reiskia abu turejo palikt vietos viens kitam. Bet jus kazkodel nenorit matyt YZF pateiktos foto ir vistiek savo.

pacituosiu pati rosberga (kuris pats gavo bauda panasiu atveju), labai taikliai pasakyta:

Posūkis priklauso tam, kuris lenkia ir varžovui nereikia palikti vietos išorinėje trajektorijoje. Jei didžioji dalis mašinos korpuso jau užėmė vidinę trajektoriją – tai yra „tavo“ posūkis. Šiuo atžvilgiu, viskas yra normaliai.
jv
| Liepos 02 d. 16:37
SatanKlaus
| Liepos 02 d. 10:51

Jv>ok, tai tada NIEKO nebaudžiam už tokius dalykus, o ne vieniems 5 sek kitiems nieko tipo duodam vyrams lenktyniauti. Nenuoseklumas uzknisa juodai...

sutinku, kaip ir sakau, vetkos tikrai nebuciau irgi baudes, manau kartinguose uz tokius atvejus nebaudzia
kazkas_
| Liepos 02 d. 14:56
„Kalbant apie minėtus incidentus įžvelgiu vieną esminį skirtumą. Nico tuomet stebėjo kur yra varžovas. Tuo tarpu Maxas visą dėmesį buvo sutelkęs į posūkį, kurį bandė kaip įmanoma greičiau įveikti.“

Isvada - neziurek i veidrodelius ir nebusi nubaustas?
Virgis13
| Liepos 02 d. 12:27
Būtų per daug žiauru ir neteisinga iš Verstappeno atimti pergalę po to kaip jis suvažiavo antrą lenktynių dalį, ypač prie tokios auditorijos... jis tikrai nusipelnė pergalės (aš tikrai nesu Verstappeno fanas)
bet pritariu čia vienam komentarui, kad šiam sportui labiausiai kenkia nenuoseklūs teisėjų sprendimai, kai vienose situacijose vienus lenktynininkus baudžia, analogiškose kiti išlipa sausi. Tai yra purvini F-1 povandeniniai žaidimai. TFU
×

F-1.lt pulsas