M. Salo: anksčiau P. Gasly nebuvo toks lėtas (21)

M. Salo: anksčiau P. Gasly nebuvo toks lėtas
logo Liepos 07 d. 12:17, Red Bull Content Pool / Getty Images

Neseniai buvo skelbta, kad „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko suteikė prancūzų lenktynininkui Pierre‘ui Gasly laiko pasitaisyti ir pagerinti rezultatus, tačiau visa tai turi įvykti dar iki vasaros pertraukos pasaulio čempionate.

Panašiai į situaciją žiūri ir buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Mika Salo.  Jis spėja, jog „Red Bull“ jau suprato, kur yra Pierre‘o Gasly problemos ir kuo galima paaiškinti jo ir komandos draugo rezultatų skirtumus. Jei Maxas Verstappenas po nelauktos ir labai ryškios pergalės Austrijoje pakilo į trečiąją vietą asmeninėje čempionato įskaitoje, tai Gasly kol kas yra tik šeštas ir jo sąskaitoje yra tris kartus mažiau taškų nei turi olandas.

Gasly daugelis kritikuoja dėl nestabilumo ir net sklando kalbos, kad jį gali pakeisti Daniilas Kvyatas, bet „Red Bull“ kol kas neskuba priimti tokio griežto sprendimo.

„Įprastai „Red Bull“ gana greitai sureaguoja į panašius dalykus: jei kas nors prastai pasirodo, jam yra parodomos durys, - sakė M. Salo. – Aš manau, kad „Red Bull“ kažką žino, ko nežinome mes. Esu įsitikinęs, jog ten supranta, kur yra Gasly problema ir papildomą šansą duoda būtent dėl to. Juk anksčiau jis niekada nebuvo toks lėtas“.

Gandai apie tai, kad Gasly gali pakeisti Kvyatu, neatrodo labai įtikinami, bet teoriškai tai gali įvykti – paprasčiausiai todėl, kad „Red Bull“ neturi kitų aukštos kvalifikacijos ir puikaus profesinio lygio lenktynininko, kurį būtų galima pasodinti prie RB15 bolido vairo.

Austrų kompanijos jaunimo programoje taip pat nėra nė vieno tinkamo kandidato, kurį, pavyzdžiui, būtų galima pervesti į „Toro Rosso“ – dėl to, kad jų pilotai, lenktyniaujantys „jaunesnėse“ serijose, neturi pakankamai patirties, be to, iš jų niekas neturi ir FIA superlicencijos.

Labiausiai tam tiko Danas Ticktumas, pernai metų europinės „Formulės-3“ čempionas, bet birželį jį išbraukė iš „Red Bull“ jaunimo programos dalyvių dėl prastų japoniškos „Super Formula“ serijos rezultatų. Be to, M. Salo nuomone, su 20-mečiu britu visada buvo sunku dirbti.

„Nemanau, kad „Red Bull“ šiuo metu turi tinkamų kandidatų, - mano buvęs suomių pilotas.- Dabar jiems teks dairytis į lenktynininkus iš šalies. Bet, pavyzdžiui, „Formulėje-3“ neblogai pasirodo estas Juri Vipsas, tai labai perspektyvus vaikinas ir jei jis taip greitai progresuos, tai jau greitai bus pasiruošęs „Formulei-1“. Kas žino, bet nieko atmesti negalima. Būtų labai šaunu, jei F-1 pasaulio čempionate atsirastų sportininkas iš Estijos“.

 

Komentarai (21)


ddt
| Liepos 09 d. 19:55
A85
| Liepos 08 d. 10:35

ddt > RK gal ir nėra kažkoks generational talent, kaip ten apie jį kai kurie kalba, bet iki traumos buvo stiprus pilotas ir net sutartį su Ferrari turėjo kišeniuj. Taip, kad viskas OK su juo. Po traumos visai kita istorija ir lygint su Gasly yra nekorektiška. Tiesiog. Čia kaip lygint MS prieš ir po sugrįžimo.

Su Gasly, neaišku kas ten su tuo bolidu darosi. Jeigu viskas su bolidu OK, tai Gasly neturėtų ilgai RBR užsibūt ir, manau, jis tą puikiai žino. Bėda tik, kad RBR nelabai kuo turi keist iš savo kaimenės (Kvyat būtų variantas, bet ten biškį istorija tarp jo ir Marko yra su ultimatumų mėtymais, o Albon dar tikrai per žalias ir bus tas pats, kaip su Gasly).

Nesu tikras, nes man visą laiką prieš akis stovi jo 2007 avarija Monrealyje, ir tokio paties stiliaus/pasekmių pasikartojimas jau po traumos bandant grįžti į lenktynes ir važiuojant WRC. Apie ką aš metų metus čia komentaruose sakydavau. Dabar tokių begalviškų avarijų (kol kas) nebėra, bet žodis "greitis" apskritai praradęs bet kokį, net ir teorinį ryšį su pavarde Kubica. Kas yra dėsninga, manant ir matant, kad jis greitas būdavo tik jei važiuodavo virš savo galimybių ribos. Dabar jis važiuoja savo galimybių ribose (t.y. lėčiau nei teoriškai galėtų būti greitas bet nepalikdamas saugios erdvės iki klaidų) su traumos korekcija, rezultatas - kaip taisyklė po sekundę-dvi rate nuo komandos draugo. Tai yra per daug, kad tai būtų komfortiška profesijai "F1 lenktynininkas". Vėl gi, man nesunku tą buvo prognozuot, stebint jo pasirodymus WRC ir teigiant, kad tendencija yra bendro pobūdžio susijusi su asmeniu, o ne kažkuria viena konkrečia auto sporto rūšimi.
ddt
| Liepos 09 d. 19:44
Accadia
| Liepos 08 d. 23:06

Taip, man įdomu, kaip lengvai atlikti prognozę, nes dirbu duomenimis, statistiniais modeliais ir laiko eilutėmis, tai nežinau, kokių turi 'forecast' metodų naujienų :) ar manai, kad taip gerai išsireiškei, kad klausti nebėra prasmės?

Tiesiog norėjau patikrinti, kur tavo nuomone yra riba tarp internetinio chamizmo ir normalios diskusijos.
Klepsidra
| Liepos 09 d. 17:01
A85
| Liepos 08 d. 10:35

ddt > RK gal ir nėra kažkoks generational talent, kaip ten apie jį kai kurie kalba, bet iki traumos buvo stiprus pilotas ir net sutartį su Ferrari turėjo kišeniuj. Taip, kad viskas OK su juo. Po traumos visai kita istorija ir lygint su Gasly yra nekorektiška. Tiesiog. Čia kaip lygint MS prieš ir po sugrįžimo.

Su Gasly, neaišku kas ten su tuo bolidu darosi. Jeigu viskas su bolidu OK, tai Gasly neturėtų ilgai RBR užsibūt ir, manau, jis tą puikiai žino. Bėda tik, kad RBR nelabai kuo turi keist iš savo kaimenės (Kvyat būtų variantas, bet ten biškį istorija tarp jo ir Marko yra su ultimatumų mėtymais, o Albon dar tikrai per žalias ir bus tas pats, kaip su Gasly).

Marko megsta atsiprasyti ismestu pilotu ir kviesti juos atgal - gal Ticktumo atsiprasys?
SliMMaz
| Liepos 09 d. 15:30
Accadia
| Liepos 08 d. 23:08

Supratau: prognozę darydamas, skaityk istorijos vadovėlius ir nesivadovauk savo suvokimu bei stebėjimais. Visi kiti žino geriau, ypač istorijos vadovėlių autoriai.

Neapsimetinek... Kubica kaip jau sakyta ir taip buvo vidutiniokas, o po nelaimes ir taip buvo aisku, kad stebuklu nebuna, juo tikejo tik patys lenkai. Bet ironizuok, tobulek, kelk ironijos lygi
Accadia
| Liepos 08 d. 23:08
Accadia
| Liepos 08 d. 23:06

Taip, man įdomu, kaip lengvai atlikti prognozę, nes dirbu duomenimis, statistiniais modeliais ir laiko eilutėmis, tai nežinau, kokių turi 'forecast' metodų naujienų :) ar manai, kad taip gerai išsireiškei, kad klausti nebėra prasmės?

Supratau: prognozę darydamas, skaityk istorijos vadovėlius ir nesivadovauk savo suvokimu bei stebėjimais. Visi kiti žino geriau, ypač istorijos vadovėlių autoriai.
Accadia
| Liepos 08 d. 23:06
ddt
| Liepos 08 d. 19:03

Pradžiai - dar kartą pls perskaityk, ką parašiau. Ačiū.

Taip, man įdomu, kaip lengvai atlikti prognozę, nes dirbu duomenimis, statistiniais modeliais ir laiko eilutėmis, tai nežinau, kokių turi 'forecast' metodų naujienų :) ar manai, kad taip gerai išsireiškei, kad klausti nebėra prasmės?
ddt
| Liepos 08 d. 19:03
Accadia
| Liepos 08 d. 17:12

Kas laimės sekančius etapus, gudruoli ?:)

Pradžiai - dar kartą pls perskaityk, ką parašiau. Ačiū.
Accadia
| Liepos 08 d. 17:12
ddt
| Liepos 07 d. 22:22

Interpretacijom niekas neužsiima, o pagal praeitį labai nesunku numatyti ateities perspektyvas. Istorijos vadovėliai rašomi tiems, kas supranta jos reikšmę priimant gerai pagrįstus ir motyvuotus sprendimus ateičiai.

Kas laimės sekančius etapus, gudruoli ?:)
A85
| Liepos 08 d. 10:35
ddt > RK gal ir nėra kažkoks generational talent, kaip ten apie jį kai kurie kalba, bet iki traumos buvo stiprus pilotas ir net sutartį su Ferrari turėjo kišeniuj. Taip, kad viskas OK su juo. Po traumos visai kita istorija ir lygint su Gasly yra nekorektiška. Tiesiog. Čia kaip lygint MS prieš ir po sugrįžimo.

Su Gasly, neaišku kas ten su tuo bolidu darosi. Jeigu viskas su bolidu OK, tai Gasly neturėtų ilgai RBR užsibūt ir, manau, jis tą puikiai žino. Bėda tik, kad RBR nelabai kuo turi keist iš savo kaimenės (Kvyat būtų variantas, bet ten biškį istorija tarp jo ir Marko yra su ultimatumų mėtymais, o Albon dar tikrai per žalias ir bus tas pats, kaip su Gasly).
maxpower
| Liepos 08 d. 09:42
Life
| Liepos 08 d. 08:58

Anksčiau neturėjo tokio komandos draugo, prieš maxą dauguma būtų lėti.

Atsilikti vienu ratu nuo komandos yra daug. Taip, Verstapenas yra labai greitas, bet tai nera priezastis buti tokiam letam. #Jaunasis #Kubica
×

F-1.lt pulsas