Viena iš pagrindinių šios savaitės temų „Formulėje-1“ buvo siūlymas sugrąžinti degalų papildymą lenktynių metu, kurio buvo atsisakyta prieš 10 metų. Kalbėdamas apie 2021 metų reformą, FIA prezidentas Jeanas Todtas pareiškė, kad degalų papildymo sugrąžinimas galėtų teigiamai atsiliepti lenktynių vaizdingumui, tačiau šis klausimas turi būti nuodugniai aptartas ir detaliai išnagrinėtas.
Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Mika Salo be didesnių svarstymų palaikė šią idėją.
„Žinoma, kad aš „už“. Pilotams varžybų distancijoje kartais tenka taupyti degalus, nors tai ir nėra ištvermės lenktynių čempionatas, - sakė M. Salo, kuris yra dažnai FIA kviečiamas F-1 lenktynių teisėjas. - Mano galva, „Formulėje-1“ lenktynininkai turi turėti galimybę pilnu greičiu atakuoti nuo starto iki finišo“.
Savo laiku degalų papildymo buvo atsisakyta logistiniais sumetimais, kadangi buvo paskaičiuota, kad būtinos papildymui įrangos transportavimas po visą pasaulį kainuoja per brangiai. Bet tai – ne vienintelė priežastis, kodėl buvo priimtas toks sprendimas: degalų papildymas varžybų metu taip pat yra susijęs su tam tikra rizika.
Vienu iš pačių pavojingiausių epizodų galima laikyti įvykį Hockenheimo trasoje prieš 25 metus, kai degalų papildymo metu užsidegė Joso Verstappeno mašina, kuris 1994 m. sezone lenktyniavo už „Benetton“ komandą. Laimei, tada niekas nenukentėjo, nors vaizdas buvo kraupus ir gana efektyvus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |