M. Verstappenas: spėju, kad Singapūre mums bus sunkiau

M. Verstappenas: spėju, kad Singapūre mums bus sunkiau
logo 2023 Rugsėjo 05 d. 20:50, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

Monzoje Maxas Verstappenas pagerino „Formulės-1“ rekordą pagal pergalių skaičių paeiliui ir neslepia, kad didžiuojasi šiuo pasiekimu. Maxo žodžiais, laimėti 11-tas lenktynes Singapūre bus sunkiau.

  • Jūs iškovojote 10 pergalių iš eilės, ko nepavyko pasiekti nė vienam lenktynininkui per visą F-1 istoriją. Ką jums reiškia šis rekordas?

  • Manau, kad tai panašu į tai, ko aš niekada nesitikėjau – iki šio sezono to įsivaizduoti nebuvo galima. Žodžiu, reikia pripažinti, jo didžiuojuosi šiuo pasiekimu. O taip pat esu patenkintas tuo, kaip nuvažiavau lenktynes Monzoje. Mes vėl galėjome parodyti gerą tempą ir sugebėjome kontroliuoti padangų dėvėjimąsi. Lenktynių pradžioje turėjau įdomią, bet gana trumpą dvikovą su Carlosui Sainzu, kai bandžiau jį aplenkti jį pirmame posūkyje, bet man pritrūko greičio. Todėl teko palaukti, kai Carlosas padarys klaidą – užblokuos ratus ar dar kas nors atsitiks. Kažkuriuo momentu jis tikrai nedaug užblokavo ratus, o tai leido man gerai įsibėgėti 2 posūkyje, o kai aš tapau lyderiu, man beliko tik kontroliuoti nuosavą tempą. Kartu mašinos valdomumas paliko labai gerą įspūdį.

  • Norisi sugrįžti prie jūsų rekordo: vieni laimi lenktynes, kiti nugali čempionatuose, bet kol kas niekam nepavyko padaryti to, ką padarėte jūs.

  • Tiksliai. Atvirai prisipažinsiu, labai didžiuojuosi „Red Bull“ komandos pastangomis per visus šiuos metus. Turiu galvoje tai, kad šiame sezone mes laimėjome visas lenktynes ir mums tai labai patinka, kadangi panašūs dalykai būna labai retai.

  • Ar Sebastianas Vettelis neatsiuntė jums kokio nors pranešimo prieš lenktynių startą ar po jų finišo?

  • Aš su savimi neturiu telefono, todėl tai galėsiu patikrinti tik vėliau.

  • Dabar vėl apie lenktynes: matėme daug gražių dvikovų pavyzdžių trasoje. Ir ši kova Monzoje buvo daug įdomesnė nei kitose trasose. Su kuo tai susiję?

  • Manau, kad Monzoje iki šio yra sunku aplenkti. Mes atsidūrėme už „Ferrari“, nors buvome greitesni, todėl turėjome surasti gerą progą lenkimui. Taigi, net nežinau. Nemanau, kad tai susiję su trasos ypatumais. Be to, kvalifikacijoje čia galima pakilti viena ar dviem pozicijomis aukščiau, o lenktynėse jūs jas vėl prarandate. Natūralu, kad taip sukuriamos papildomos sąlygos lenkimams – mažų mažiausia, čia galima kovoti dėl aukštesnės pozicijos. Todėl nemanau, kad tai susiję su trasos charakteristikomis.

  • Sakėte, kad lenktynių pabaigoje iškilo nedidelių problemų, dėl kurių teko mažinti tempą. Gal galite smulkiau paaiškinti?

  • Aš kol kas to nesvarsčiau su komanda ir neklausiau, kokia tai buvo problema. Man tiesiog pasakė, ką reikia daryti ir aš taip veikiau iki pat finišo. Laimei, mes turėjome gana didelį pranašumą, todėl prieš pabaigą aš važiavau ramiu tempu.

  • Priekyje laukia Singapūro etapas – ko ten tikitės?

  • Numanau, kad ten bus kur kas sudėtingiau. Nors pažiūrėsime. Žinoma, mes dėsime visas pastangas, kad gerai pasirodytumėm ir vėl laimėtumėm lenktynes. Pasakysiu taip: Singapūras tikrai mums nebus pats lengviausias etapas.

  • Atrodo, kad DRS sistema nėra tokia efektyvi tose trasose, kuriose reikalaujama aerodinamiką reguliuoti žemam prispaudžiamosios jėgos lygiui. Dėl to mes matėme daugiau lenkimų stabdymo zonose, o ne tiesiosiose. Ar iš to gavote daugiau malonumo? Ar gali būti, kad ateityje reikės mažinti DRS efektyvumą?

  • Ne, aš manau, kad daugelyje trasų mes iki šiol turime daug problemų su lenkimais. Turiu galvoje tai, kad daugelis kolegų nuo metų pradžios tuo skundėsi. Žinoma, mūsų komanda turi labai greitą mašiną ir tai yra savotiška prabanga, todėl mes sugebėjome aplenkti varžovus net Majamyje, kur visi skundėsi, kad ten neįmanoma lenkti. Manau, kad bolidai tampa vis labiau efektyvūs ir išvysto vis daugiau prispaudžiamosios jėgos. Todėl išsilaiktyti paskui kitą bolidą labai arti yra sudėtinga, be to, tiesiosiose mes važiuojame vis greičiau. O Monzoje, žinoma DRS efektas pasireškia stipriau, todėl, kad bolidų sparnai reguliuojami minimaliai prispaudžiamajai jėgai. Bet, mano nuomone, viskas priklauso nuo konkrečios trasos. Pavyzdžiui, čia C. Sainzas prieš 1 posūkį bolidą statė per vidurį trasos ir aš praktiškai nieko padaryti negalėjau. Jei aš pabandyčiau pajudėti į dešinę, jis irgi pajudėtų į tą pačią pusę ir erdvės mano manevrui visai neliktų. Taigi, lenkti Monzoje stabdymo zonose nebuvo taip paprasta.

  • Kai kurios komandos pasirinko dviejų sustojimų taktiką, nors prieš lenktynes visi manė, kad visą distanciją bus galima lengvai nuvažiuoti su vienu sustojimu. Padangų degradacija buvo kur kas didesnė ir ar tai atitiko jūsų lūkesčius?

  • Manau, kad dėl to, jog temperatūra buvo kiek aukštesnė nei ankstesnėmis savaitgalio dienomis – tik dėl to padangų dėvėjimasis buvo didesnis. Taip buvo ir su mano bolidu, nors lyginti su penktadieniu yra sunku, nes tada mes važiavome su visai kitais mašinos reguliavimais. Todėl jau pačioje lenktynių eigoje man teko stebėti, kaip vyksta degradacijos procesas, nors žinoma, pirmus 15 ratų, kai aš važiavau paskui C. Sainzą, padangos dėvėjosi kur kas intensyviau. Bet kai atsidūriau laisvoje trasoje, iš karto tapo aišku, kad mums užteks vieno sustojimo. Nors, gali būti, degradacijos lygis buvo didesnis nei penktadienį, bet reikia turėti galvoje ir tai, kad treniruotėse nepavyko nuvažiuoti didelio skaičiaus ratų dėl raudonų vėliavų ir pan.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140