M. Verstappenas tikisi atsilikimą kvalifikacijoje sumažinti iki trijų dešimtųjų (49)

M. Verstappenas tikisi atsilikimą kvalifikacijoje sumažinti iki trijų dešimtųjų
logo Kovo 12 d. 15:02, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red bull“ ekipos pilotas Maxas Verstappenas turi didelius tikslus prieš artėjantį sezoną. Olandas atvirai kalba apie norą kovoti dėl pergalių, o dabar teigia, kad žino, ko tam reikia.

M. Verstappenas viliasi, jog kvalifikacijoje „Red Bull“ komandos atsilikimas nuo „Ferrari“ ir „Mercedes“ sumažės iki 3 dešimtųjų sekundės.

„Visų pirma, tai mes privalome būti arčiau. Kai kvalifikacijoje atsilieki trimis ar keturiomis dešimtosiomis, tada gali tikėtis kovoti dėl pergalių, kadangi lenktynėse atsilikimas įprastai sumažėja.

Mes tikrai tikimės, kad tilpsime į tas tris dešimtąsias. Mūsų bolidas nuo 2017-ųjų pradžios iki pabaigos smarkiai skyrėsi, todėl tikimės dabar būti arčiau.

Nežinau, kaip arti to būsime, bet viską išsiaiškinti galėsime treniruotėse ir kvalifikacijoje“, - teigė olandas.

Komentarai (49)


kart
| Kovo 14 d. 18:00
Vytispagonia
| Kovo 14 d. 15:05

Kart pamiršk tu tuos ICEus ir nesvaik apie kažkokią vieno ar kito gamintojo patirtį ar jos nebuvimą kuriant serijinius variklius (tarp kitko pažiūrėk į tas dabartines serijines mašinas ir jųvariklius). Mersas privalumą įgijo ir išlaiko ne dėl vidaus degimo variklio, o dėl efektyvesnių H ir K, bei geresnio jų ir ICE o valdymo ir surišimo.

Būtent aš ir kalbėjau, kad jeigu Hondai pavyktų išspręsti H ir K problemas(nors nuo 2020 kažkurio unito lyg ir nebeliks), tai jie turėtų visus šansus aplenkti Renault, nes pačio variklio resursas yra didesnis. O variklio resursas didesnis, ką jau ką, bet variklius japonai gaminti moka. Ir nereikia sakyti, kad ilgametė patirtis pramonėje niekaip nesusijusi su jų F1 motorais, nes inžinieriai šiaip sau iš niekur neatsiranda. Galim dėti tašką šitoje diskusijoje, nes manau viską atsakiau.
Vytispagonia
| Kovo 14 d. 15:05
Kart pamiršk tu tuos ICEus ir nesvaik apie kažkokią vieno ar kito gamintojo patirtį ar jos nebuvimą kuriant serijinius variklius (tarp kitko pažiūrėk į tas dabartines serijines mašinas ir jųvariklius). Mersas privalumą įgijo ir išlaiko ne dėl vidaus degimo variklio, o dėl efektyvesnių H ir K, bei geresnio jų ir ICE o valdymo ir surišimo.
wagen
| Kovo 13 d. 23:46
kart
| Kovo 13 d. 19:24

Apie ką tu šneki žmogau... Koks dar 1.6 v6 gamyklinis? Koks dar Mersas naujas? Tu man kalbi apie ta naujaji 2018 metu varikli su turbo?
Žmogau, aš kalbu apie 1997m. pradėtą gaminti ATMOSFERINĮ Hondos variklį. Jauti metų skirtumus? Be jokių naujų vidurių su juo kelia iki 250ag uždedant turbo. Jeigu jau čia pradedam kalbėti apie pilną tobulinimą, tai toks variklis gali ir 500-600ag pasiekti su gamykliniu bloku.

Man išvis nesuvokiamas tas lyginimas gamyklinio motoro su formulės 1. Aš visai ne apie tai kalbėjau ir dabar gaištu laiką atrašinėdamas dėl to, kad kažkas kažką ne taip perskaitė arba kaip dažniausia būna, iš vis neskaitė visko.

prie ko cia tavo paminetas 97 metu hondos variklis?ka jis bendro turi su dabartiniu f1 varikliu?tu pats pradejai aiskint,kad f1 varikliai susije su gamikliniais,tai tau sakau parodyk koks motoras....tai jei nezinojai dabartine f1 naudoja 1,6 v6 varikli,tai dar karta klausiu su kokiu gamikliniu varikliu f1 hondos motoras turi kazko bendro?
kart
| Kovo 13 d. 19:24
wagen
| Kovo 13 d. 19:07

noredamas isspausti is gamiklinio motoro kazka padaraus,keicia visus vidurius pradziai,stumokliai ir t.t. mersas a klases naujas 1.3 turi 164 ag ir 250 nm sukimo momentas,o tas tavo paminetas hondos motoras turi vos 160 nm....
ir dar vienas dalykas,tavo manymu paima gamiklini 1,6 v6 ir stato i f1 bolida?tai bent pasakyk is kokio modelio ima toki varikli?va sitoj vietoj ir klysti tu,nes motoras gamintas is nulio....cia tau ne wrc,kad prileistu prie cempionato turi eit kazka panasaus gamikliskai,bent anksciau taip buvo,o f1 tokio niekada nebuvo

Apie ką tu šneki žmogau... Koks dar 1.6 v6 gamyklinis? Koks dar Mersas naujas? Tu man kalbi apie ta naujaji 2018 metu varikli su turbo?
Žmogau, aš kalbu apie 1997m. pradėtą gaminti ATMOSFERINĮ Hondos variklį. Jauti metų skirtumus? Be jokių naujų vidurių su juo kelia iki 250ag uždedant turbo. Jeigu jau čia pradedam kalbėti apie pilną tobulinimą, tai toks variklis gali ir 500-600ag pasiekti su gamykliniu bloku.

Man išvis nesuvokiamas tas lyginimas gamyklinio motoro su formulės 1. Aš visai ne apie tai kalbėjau ir dabar gaištu laiką atrašinėdamas dėl to, kad kažkas kažką ne taip perskaitė arba kaip dažniausia būna, iš vis neskaitė visko.
wagen
| Kovo 13 d. 19:07
kart
| Kovo 13 d. 12:23

Iš galvos rašiau, tai gamyklinę galią sumaišiau su b18, o man žinomas galingiausias gamyklinis, apie kurį čia ir kalbėjau B16B, kuris turi 187hp ir jo rezervas nekeičiant vidurių iki 250hp. Tai vis tiek labai įspūdinga ir realių konkurentų aš jam nematau.

"o f-1 motorai tikrai nieko bendro neturi su lengvuju automobiliu varikliais" - iš kur jūs šitą lievą teoriją persinešę? Atrodo, kad tuos variklius NASA mokslinkai kuria bl :D

noredamas isspausti is gamiklinio motoro kazka padaraus,keicia visus vidurius pradziai,stumokliai ir t.t. mersas a klases naujas 1.3 turi 164 ag ir 250 nm sukimo momentas,o tas tavo paminetas hondos motoras turi vos 160 nm....
ir dar vienas dalykas,tavo manymu paima gamiklini 1,6 v6 ir stato i f1 bolida?tai bent pasakyk is kokio modelio ima toki varikli?va sitoj vietoj ir klysti tu,nes motoras gamintas is nulio....cia tau ne wrc,kad prileistu prie cempionato turi eit kazka panasaus gamikliskai,bent anksciau taip buvo,o f1 tokio niekada nebuvo
iXsas
| Kovo 13 d. 12:53
Bendras veikimo principas. Kažkokias tecnologijas įdiegia iš F1 serijiniams auto. Bet daug kuom skiriasi: sukiai, mgh...ir visi tie brūdai, vožtuvų reguliavimas, turbinos veikimas, kai ja suka ir el motoras, uždegimas, metalo lidiniai ir dar šimtai dalykų, kurių netnežinom. Ai, dar panašumas gatvės ir F1 bolidų, degina alyvą...
kart
| Kovo 13 d. 12:23
wagen
| Kovo 13 d. 03:39

numesk nuoroda,kur hondos komercinis 1,6 turi 200 ag? manau kad gerokai suklydai,nes pas honda ir isvis japonai turi labai daug mazalitraziu,bet ju turis dazniausiai 0,7...o f-1 motorai tikrai nieko bendro neturi su lengvuju automobiliu varikliais,nebent struktura(blokas,galva , stumokliai ir t.t.)...koks reno 1,6 eina su v6? ar mersas ar honda,o gal ferrari?

Iš galvos rašiau, tai gamyklinę galią sumaišiau su b18, o man žinomas galingiausias gamyklinis, apie kurį čia ir kalbėjau B16B, kuris turi 187hp ir jo rezervas nekeičiant vidurių iki 250hp. Tai vis tiek labai įspūdinga ir realių konkurentų aš jam nematau.

"o f-1 motorai tikrai nieko bendro neturi su lengvuju automobiliu varikliais" - iš kur jūs šitą lievą teoriją persinešę? Atrodo, kad tuos variklius NASA mokslinkai kuria bl :D
kart
| Kovo 13 d. 11:48
wagen
| Kovo 13 d. 03:59

cia montuojami 8,2 turio v8,ka jis bendro turi su 1,6 v6?na ir jei ivestu dragsteriam kuro apribojimus,tai nelabai ir galetu padaryt koki golfa 2 1,6d...dragsteris naudoja 6 litrus kuro per sekunde,dirba ne ilgiau 3 min...o dabar pats paskaiciuok kiek kuro tokiam monstrui reiketu,kad pravaziuot viso gp distancija(darom prielaida kad variklis atlaikytu)..paimkim tegu 4 litrai per sekunde ir dauginam is 1,5 h,turim 21600 litru...tavo pvz niekam tike,o pati honda su mclarenu prosto-senos laikais turejo 1,5 v6 varikli,bet velgi nieko bendro su naujais f1 varikliais

Tu man parodyk, kur aš sakiau apie 1.6 10000ag varikli? Prasei parodyt toki varikli, tai ir parodziau. Px kiek jis ryja ir ka jis naudoja, ten juk ne F1 variklis, kad jis turetu mazai ryt ir ilgai laikyt.
iXsas
| Kovo 13 d. 09:44
Nei MB, nei Ferrari praktiškai negamina mažų variklių, o apdeda HONDĄ. Vadinasi ta patirtis nepritaikoma F1 jėgainėms. Renault atsigaus. Jų forma prasta, nes buvo palikę šį sportą, kaip komanda. Padidino Renault skiriamas lėšas F1 komandai, pagerės ir jėgainės ir pačios komandos forma.
wagen
| Kovo 13 d. 03:59
kart
| Kovo 12 d. 23:09

Paklausk šitos blondinės, gal papasakos kažką daugiau nei aš: https://www.youtube.com/watch?v=qMePLs-EABU

cia montuojami 8,2 turio v8,ka jis bendro turi su 1,6 v6?na ir jei ivestu dragsteriam kuro apribojimus,tai nelabai ir galetu padaryt koki golfa 2 1,6d...dragsteris naudoja 6 litrus kuro per sekunde,dirba ne ilgiau 3 min...o dabar pats paskaiciuok kiek kuro tokiam monstrui reiketu,kad pravaziuot viso gp distancija(darom prielaida kad variklis atlaikytu)..paimkim tegu 4 litrai per sekunde ir dauginam is 1,5 h,turim 21600 litru...tavo pvz niekam tike,o pati honda su mclarenu prosto-senos laikais turejo 1,5 v6 varikli,bet velgi nieko bendro su naujais f1 varikliais