Nors „Jaguar“ pilotas Markas Webberis mano, kad padangų su grioveliais sukibimo charakteristikos yra neįtikėtinos, sugrįžimas prie „slick“ padangų leistų lenktynininkams atlikti daugiau lenkimų.
“Slick“ padangos yra uždraustos nuo 1998-ųjų metų sezono, kuomet priekinės „Bridgestone“ padangos turėjo po tris, o galinės – po keturis griovelius. Nuo 1999-ųjų griovelių skaičius ant priekinių padangų yra toks pat, kaip ir ant galinių – keturi grioveliai.
M.Webberis norėtų matyti, kaip „Michelin“ ir „Bridgestone“ padangos veiktų, jei jų paviršius būtų glotnus: „Manau, tai pagelbėtų lenktynėms. Lėtose posūkiuose būtų galima stabdyti vėliau.”
Markas teigia, kad tokiu atveju padidėtų automobilio realus – mechaninis sukibimas su trasa, taigi pilotas turėtų daugiau pasitikėjimo savimi ir bolidu lenkimo metu.
Už „slick“ padangas pasisako ir Jacques
Villeneuve’as, jo manymu, šios padangos padėtų „geresniems lenktynininkams“. Kanadietis teigė: „Sugrįžimas prie „slick“ padangų leistų tiems vaikinams sužibėti labiau, nei jie gali dabar.”
Manoma, kad „slick“ padangos gali būti sugrąžintos į „Formulę-1“ nuo 2005-ųjų metų, kuomet nusimato Techninio reglamento atnaujinimas.