„Mercedes“ komanda pranešė apie atnaujinimus, skirtus Belgijos GP, iš kurių svarbiausias – dar kartą patobulinti šoniniai pontonai.
Po Majamio GP etapo atsisakę vadinamosios „nulinių pontonų“ koncepcijos, „Mercedes“ inžinieriai kiek pakeitė jų konstrukciją. Reikšmingo pagreitėjimo tai nedavė, varžovai pasiekė kur kas geresnio rezultatų, o „Mercedes“ toliau tęsė darbą.
Šį savaitgalį į Belgiją „Mercedes“ atsivežė dar kelis naujus aerodinaminius sprendimus. Patobulinta šoninių pontonų forma leis „optimizuoti oro srautą link galinės mašinos dalies, konkrečiai – srautą, einantį į galinį sparną“.
Specialiai lenktynėms vienoje iš pačių greičiausių trasų „Mercedes“ pakeitė galinio sparno konstrukciją, „sumažinant viršutinį jo elementą, kad būtų sumažinta prispaudžiamoji jėga ir priešpriešinis pasipriešinimas“.
Be to, padidintas ortakių aukštis, kad būtų efektyviau aušinama jėgainė, bet buvo sumažintas ventiliacijos angų skaičius, o tai dar smarkiau sumažino pasipriešinimą ir turėtų pagelbėti trasose, kuriose per lenktynes būna karšta.
Pasikeitė ir W14 dugno geometrija, kad būtų optimizuotas oro srautas, einantis link difuzoriaus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |