„Mercedes“ inžinierius paaiškino L. Hamiltono sunkumų priežastis (16)

„Mercedes“ inžinierius paaiškino L. Hamiltono sunkumų priežastis
logo 2024 Gruodžio 05 d. 09:09, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

Paskutinis šio sezono GP Abu Dabyje užbaigs šlovingą Lewiso Hamiltono karjerą „Mercedes“, per kurią jis šešiskart tapo čempionu. Nors britas yra sėkmingiausias visų laikų komandos vairuotojas, paskutiniu metu jis susilaukia kritikos dėl to, jog rezultatais nusileidžia komandos draugui George‘ui Russellui.

„Mercedes“ inžinierių komandos narys Andrew Shovlinas pateikė savo įžvalgas apie L. Hamiltono sunkumus 2024 metų sezone. Pasak A. Shovlino, L. Hamiltonui vis dar sunku prisitaikyti prie dabartinės „ground-effect“ technologijos, kuri buvo įdiegta 2022 metais.

„Jeigu pažvelgtume į bendrą vaizdą, mūsų automobilis turi problemų lėtose posūkiuose. Norint tinkamai valdyti šį modelį, vairuotojai priversti slysti galine ašimi tiek įvažiuodami į posūkį, tiek išvažiuodami iš jo. Tai kelia temperatūrą padangose, o Hamiltonui tai sukelia papildomų iššūkių“, – sakė A. Shovlinas.

Jis pridūrė, kad Hamiltonas buvo nepralenkiamas ankstesnės kartos automobiliuose, kur dinamiškas posūkių įveikimas buvo privalumas: „Lewisas sugebėdavo nustatyti automobilio balansą taip, kad stabdymo metu padidėjęs galinės dalies sukibimas padėdavo sukti. Tačiau dabartiniai automobiliai, kurie važiuoja žemiau ir standžiau, tokios dinamikos nebeturi.“

Pasak A. Shovlino, L. Hamiltonui tenka keisti vairavimo stilių, kad prisitaikytų prie šiuolaikinių bolidų savybių: „Šie automobiliai negali suteikti tokio lankstumo kaip anksčiau. Tai iš dalies paaiškina, kodėl Lewisas susiduria su sunkumais, o jo komandos draugas George’as Russellas dažnai pasirodo geriau.“

Tuo tarpu pats L. Hamiltonas pabrėžė, kad jo vairavimas nėra problema: „Automobilio kontrolė man nesukelia problemų, o tai nėra susiję su mano vairavimo įgūdžiais. Problema slypi kitur“, – sakė jis.

Toks A. Shovlino aiškinimas atskleidžia, kad Hamiltono ir „Mercedes“ santykiai šį sezoną patyrė iššūkių dėl technologinių ir konstrukcinių subtilybių, su kuriomis britų čempionui nepavyko pilnai susidoroti.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Toto
IP: b963c37 | 12/05 10:27 Atsakyti
Nu nei straipsnio nereikėjo rašyti, Lewisas gi pats pasakė, aš lėtas, nekonkurencingas, aš nebečempionas, aš pasenau...
Kazkokie stebuklai
IP: 0acd0ac | 12/05 11:30 Atsakyti
Anksčiau nebuvo tokie skirtumai tai kas pasikeitė? Pamirso kaip vairuot? Ir dar idomus faktas sezono viduryje išėjus į spaudą laiskui apie LH sabotavima, kazkaip nugalejo keliose kvalose iš eilės. Tai kazkokie idomūs dalykai daros, lenktynėse jis lenkia Russell, bet kvaloje net jei penktadieniais važiuoja gerai kazkokie stebuklai daros.
YZF
IP: 20135ae | 12/05 11:07 Atsakyti
Sakiau kad skill issue. Neturi gabumu prisitaikyti prie ground efekto (arba kitaip tariant, paseno)
mariusis
IP: b2fa946 | 12/05 11:19 Atsakyti
Jo, praėjusiais metais kaip ir geriau važiavo už komandos draugą, o šiais metais, kai Sainzų šeiminėlė anksčiau laiko paleido liežuvį, stebuklingai patapo lėtas 🙂
F-Fanas-1
IP: fda84c0 | 12/05 10:14 Atsakyti
Vaziuotu kartu komandoje su Bottu, butu tiesiog bloga masina - pasiaiskinimu nereiktu. Bet kadangi Lewisas nebegeriausias komandoje - reikia paaiskinimu prikurti.
MKI314
IP: 1b3a956 | 12/05 17:27 Atsakyti
YZF
12/05 11:07

Sakiau kad skill issue. Neturi gabumu prisitaikyti prie ground efekto ... skaityti daugiau

Juzefai,kartoju. Metu tau iššūkį kartingais ir galėsi savo skills parodyti. Jei tu laimi, esi teisus ir pripažinsiu tavo “genialumą”, bet jei pralaimi, ištrini accountą ir užsičiaupi šiame saite :))
antiklepsius
IP: 45b30ea | 12/05 17:28 Atsakyti
viską ką čia pripliurpei galima pritaikyti ir "mega" talentui maksui,
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas