„Mercedes“ komanda atskleidė, kad Kinijos GP lenktynių metu pagerino sau pačiai priklausantį sustojimo techninio aptarnavimo zonoje rekordą.
Komandoms nuo praėjusių metų pradėjus naudoti platesnes „Pirelli“ padangas, laikas sustojimų metu prailgėjo.
Kinijoje vykusių lenktynių metu antroje vietoje važiavęs Valtteri Bottas nusprendė atlikti sustojimą tam, kad vėliau galėtų aplenkti vokietį. Suomis sustojimą atliko 19 rate ir vėliau aplenkė ratu vėliau į techninio aptarnavimo zoną užsukusį S. Vettelį.
Praėjusį savaitgalį vykusių lenktynių metu „Mercedes“ pademonstravo, kad bolidą galima aptarnauti taip pat greitai, kaip anksčiau, kai čempionate dar buvo naudojamos siauresnės padangos.
Oficialiai skelbiama, kad techninio aptarnavimo zonoje sustojus V. Bottui, „Mercedes“ mechanikai suomio bolidą aptarnavo per 2,15 sek. Tuo tarpu komandos atstovai teigia, kad sustojimas truko trumpiau.
„Prieš Vetteliui pasukant į techninio aptarnavimo zoną, mes nuo jo atsilikinėjome 3,3 sek. Mūsų sustojimas buvo tiesiog neįtikėtinas. Plačių padangų eroje savo bolidą aptarnavome itin greitai. Remiantis mūsų duomenimis, sustojimas truko 1,83 sek. Tai labai greitas sustojimas. Pasikeitus padangų pločiui tokių greitų sustojimų neturėjome“, - pasakojo vyriausiasis „Mercedes“ vadovas.
„Sebastiano sustojimas buvo apie 0,9 sek. prastesnis. Tad vien greitu sustojimu bei bolido aptarnavimu sugebėjome panaikinti didžiąją dalį jo turėtos persvaros.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |